PROINSTAL alege eficientizarea activitatii prin managementul proiectelor de la ISOtop Enterprise

Baia Mare - 7 august 2009

Comunicat tip General in Constructii

PROINSTAL SRL, societate de proiectare si executie a sistemelor de instalatii, alege pentru eficientizarea activitatii, managementul proiectelor prin sistemul integrat de gestiune si management - ISOtop Enterprise.

Necesitatea unui instrument de control al costurilor per proiect, dar si evidentierea cat mai corecta a acestora au fost unele motive pentru care compania PROINSTAL a stabilit un parteneriat cu societatea Softzone in vederea implementarii sistemului integrat de gestiune si management – ISOtop Enterprise.

Vechile programe si instrumente de control folosite de PROINSTAL au ajuns sa fie depasite odata cu cresterea activitatii (numar de angajati, produse gestionate, proiecte, locatii diferite in tara), mai ales prin faptul ca erau mai multe aplicatii si nu ofereau o imagine unitara. S-a ajuns astfel la dorinta de reorganizare si cumularea tuturor datelor intr-un sistem integrat care sa ofere o imagine de ansamblu a afacerii.

Solutia propusa si implementata are in vedere gestiunea proiectelor prin planificare, organizare, coordonare si control, totul intr-un sistem software unitar, procesele decizionale din cadrul unui proiect constituind punctul central al activitatii de management al proiectului. Avand o orientare catre manager, aplicatia ISOtop Enterprise ofera date cheie in scopul de planificare si control, date care vor intra in calculul costurilor produselor, ale serviciilor si ale costurilor aferente clientilor: avantaj direct cash-flow. In general, aplicatia are o abordare bazata pe analiza si consultanta si se incearca eliminarea muncii de rutina, fiind un instrument perfect pentru coordonarea activitatii in mod unitar.

Principalele beneficii ale implementarii modulului Managementul Proiectelor sunt:
- Inregistrarea si gestiunea proiectelor, subproiectelor si obiectivelor acestora
- Planificarea: proiectelor pe activitati si responsabilitati, bugetelor de materiale si resurse umane pe proiecte, subproiecte, obiective
- Plannerul grafic din cadrul proiectelor ofera imaginea vizuala a planificarii pe o perioada, sau pe un proiect (digrama Gaant)
- Din activitati se inregistreaza si se urmaresc taskurile pe executanti care pot fi din cadrul angajatilor sau colaboratorilor externi
- Angajatii si colaboratorii care au acces in aplicatie isi gasesc zilnic taskurile care urmeaza sa le execute, totul fiind in functie de drepturile de acces stabilite pentru fiecare utilizator
- Prin pontarea zilnica sau pe o perioada pe aceste taskuri rezulta in final atat manopera pe activitate-proiect cat si salariul angajatului sau datoria catre colaborator
- Prin inregistrarea periodica a activitatilor de validare si a rezultatelor acestora se gestioneaza si validarea proiectului pe etape
- Situatia lucrarilor: consum de materiale, manopera, alte cheltuieli: diurna, transport
- Inregistrarea documentelor, contractelor si actelor aditionale ale contractului, prin asignarea facturilor de vânzare catre proiect, managerul de proiect are in fata permanent oglinda bugetului de proiect, manopera si cheltuielile aferente proiectului, facturile si incasarile acestora
- controlul fluxului de documente, orice alte acte si documente se pot inregistra si gestiona pe proiect, prin managementul documentelor
- Posibilitatea de realizare a inspectiei constructiilor, inclusiv inspectia si aprobarea finala prin intermediul testelor de validare atasate la fiecare proiect

Gestiunea si controlul stocurilor realizeaza o reducere a costurilor aferente gestiunii si imobilizarii stocurilor, ofera o imagine de ansamblu a miscarii acestora, elimina neconcordantele dintre stocurile faptice si cele scriptice, toate acestea fiind absolut necesare intr-o activitate eficienta.

De asemenea, calculul salarial al angajatilor de la PROINSTAL s-a simplificat enorm de mult, tocmai prin automatizarea fluxului de date, urmarindu-se toate contributiile angajatului si ale angajatorului, toate acestea fiind calculate automat in functie de disponibilitatea angajatului la locul de munca, numarul zilelor de concediu, foi de boala, toate aceste date fiind culese pe diferite rapoarte pe departamente, pe angajat, avand astfel o imagine clara a cheltuielilor directe cu resursa umana.

In ceea ce priveste managementul relatiei cu clientii – furnizorii, utilizatorul aplicatiei beneficiaza de centralizarea tuturor informatilor legate de un partener ofera oglinda acestuia prin urmatoarele: ofertele si chatul - discutiile cu acesta, documentele, e-mailurile, reclamatiile, comenzi client, comenzi de aprovizionare, facturi, incasari – plati, clasificarea dupa domeniul de activitate. ISOtop Enterprise gestioneaza o multitudine de date legate de aprovizionare sau desfacere, date legate de relatia cu partenerii de afaceri existenti si potentiali toate acestea printr-o interpretare superioara, ajuta la optimizarea proceselor de marketing si valorificarea clientilor in functie de importanta acestora pentru companie.

Implementarea aplicatiei s-a realizat printr-o implicare activa a specialistilor societatii Softzone, in sprijinul angajatiilor PROINSTAL pentru a face cat mai usoara tranzitia catre noua solutie software, furnizandu-le consultanta si training permanent.

Despre SoftZone

SoftZone a fost infiintata in anul 2003, incepand o colaborare stransa cu firma de renume international in domeniul energetic Efacec Sistemas de Electrónica SA.

Oferim o gama larga de solutii eficiente: Aplicatii de gestiune, solutii ERP, dezvoltare de web site-uri interactive, magazine virtuale cu administrare (e-commerce), dezvoltare aplicatii desktop, outsourcing, Securitate date, Configurare si administrare server Linux, Retele ( mai multe detalii gasiti pe site-ul nostru ).

Inca de la inceput, am pus accent pe tot ce inseamna calitatea produselor software pe care le realizam, satisfactia clientului fiind un indicativ important pentru noi.

Drept urmare, SoftZone este o companie certificata ISO 9001:2000 de catre un organism de certificare de prestigiu TUV NORD CERT, care a apreciat aplicatia ISOtop Enterprise, ca fiind un suport strategic in certificare.

Avem la baza o echipa de tineri specialisti competenti si dinamici, cu un leadearship cu initiativa si ingeniozitate, capabil sa mentina echipa unita, organizata si instruita, asigurand astfel profesionalismul si competitivitatea pe piata.

Despre SC SoftZone SRL

Mai multe informatii despre companie si produsele noastre puteti obtine vizitand:
http://www.softzone.ro si http://www.isotop.ro
SoftZone SRL
Olteniei nr. 1
Baia Mare
Tel.: 0262 / 226834
Mobil: 0743 / 103765
E-mail: office@softzone.ro
office@softzone.ro