Solutii de eficientizare pentru managementul financiar al companiei dumneavoastra – protectia anti-criza

Baia Mare - 30 aprilie 2009

Comunicat tip General in Tehnologie

Pentru a va proteja afacerea in perioadele de incertitudine si instabilitate economica, SoftZone vine in sprijinul companiilor cu o solutie inovatoare – sistemul de gestiune si management, ISOtop Enterprise.
Nevoia de eficientizare a companiilor precum si controlul in timp real al proceselor si activitatiilor face ca ISOtop Enterprise sa fie cel mai potrivit instrument anti-criza financiara pentru compania dumneavoastra.

Sistemul ISOtop Enterprise se adreseaza companiilor din toate domeniile de activitate, tocmai pentru ca este un instrument software complex, atat pentru cele cu productie, cat si celor de servicii.
Ca si strategie de optimizare a tuturor proceselor si activitatiilor se asigura controlul eficient si strict al afacerii, al tuturor costurilor si eliminarea pierderilor, oferindu-se astfel o imagine de ansamblu a situatiei financiare asigurand depasirea dificultatiilor create de situatia economica actuala.
Avand ca si suport informatic aplicatia ISOtop Enterprise, va sunt asigurate urmatoarele: control eficient al stocurilor, reducerea timpului de aprovizionare, controlul cheltuielilor pe proiect in raport cu timpul (cheltuieli cu materialele, cu personalul), urmarirea proiectului, alocarea bugetului, urmarirea obiectivelor si a taskurilor, situatia generala a tuturor lucrarilor, gestiunea resurselor umane, facturarea, clienti actuali si potentiali clienti, precum si managementul documentelor.
Pentru companiile care doresc implementarea sistemelor de calitate, ISOtop Enterprise satisface toate cerintele de performanta si flexibilitate, precum si respectarea standardelor ISO9001.


Module si functionalitati

Financiar
-Date generale companii
-Setari financiare: valuta, transport, TVA, unitati de masura, domenii parteneri, tari, tipuri de gestiune, validari, nomenclator conturi, tipuri incasari/plati, documente incasari/plati, documente standard
-Facturare, incasari, plati
Resurse umane
-Structura ierarhica in companie – departamente, functii, atibutii
-Angajati: - managementul angajatiilor din companie se realizeaza folosind: informatii personale (carte de identitate, stare civila), date profesionale (detalii contract de munca, delegat), responsabilitatile din companie (functia principala, functii detinute), date contact, informatii salarizare (tip salarizare, cont card, card pontaj, sporuri, persoane aflate in intretinere), istoric (referitor la angajatul respectiv), scoli si instruiri cu inregistrarea documentelor aferente, istoricul tuturor miscarilor unui angajat. Gestiune foi de boala, concedii, precum si setarile aferente,
-Salarizarea (Calculator salarii, contributii angajat / angajator, salarii angajati – acord, regie, rapoarte specifice, avans angajati, retineri salariale)
Pontaj: controlul orelor de munca, precum si accesul in sediul companiei; Pontaj cu cartela de acces si Pontaj individual / pe lucrare
-Chestionare – Instruiri: mesagerie interna, instruiri angajati – verificarea prin intermediul chestionarelor

Gestiune
-Bonuri de consum
-Retur
-Nomenclator produse
-Inventar stocuri
-Lista gestiuni
-Receptii
-Produse furnizori
-Produse clienti
Productie
-Desfacere: oferte
-Productie interna: Operatii
-Dashboard productie interna
Management proiecte
-Proiecte - urmarirea proiectelor: timp si buget alocat, situatia concreta a acestora
-Manopera – urmarirea cheltuielilor per proiect
-Situatia lucrarii
-Taskuri pentru fiecare angajat
Management documente
-Lista de documente: controlul versiuniilor, drepturilor, posibilitatea de trimitere pe e-mail, arhivarea. Configurarile necesare acestora
ISO9001
-Indicatori calitate: controlul indicatorilor
-Organigrama proceselor
-Reclamatii clienti: urmarirea acestora precum si generarea de corectii - actiuni corective
-Actiuni corrective / preventive
-Audit intern – plan audit, raport audit intern, generarea de corectii - actiuni corective
-Setarile necesare
Parteneri
-Terti: lista terti, adaugare – editare terti
-E-mailuri terti: trimitere e-mail-uri terti

Avantajele aplicatiei

-Configurabilitate – majoritatea datelor sunt configurabile (referitor la tipul orelor, codurile COR, tipuri de boli pentru foile de boala, )
-Controlul costurilor unui proiect, pornind de la pontaj si salarizare, bonuri de consum
-Organizarea activitatii companiei bazata pe proiecte/activitati
-Un bun control al resurselor umane pornind de la ierarhia din companie, salarizarea, pontajul, mesageria interna si instuirile interne
-Securitate date prin definirea grupurilor de utilizatori, a utilizatorilor, fiecare din acestia putand avea anumite drepturi de folosire a aplicatiei . Drepturile de utilizare a aplicatiei se transmit de asemenea prin grupul din care face parte utilizatorul;

Despre SoftZone
SoftZone a fost infiintata in anul 2003, incepand o colaborare stransa cu firma de renume international in domeniul energetic Efacec Sistemas de Electrónica SA.
Oferim o gama larga de solutii eficiente: Aplicatii de gestiune, solutii ERP, dezvoltare de web site-uri interactive, magazine virtuale cu administrare (e-commerce), dezvoltare aplicatii desktop, outsourcing, Securitate date, Configurare si administrare server Linux, Retele ( mai multe detalii gasiti pe site-ul nostru ).
Inca de la inceput, am pus accent pe tot ce inseamna calitatea produselor software pe care le realizam, satisfactia clientului fiind un indicativ important pentru noi.
Drept urmare, SoftZone este o companie certificata ISO 9001:2000 de catre un organism de certificare de prestigiu TUV NORD CERT, care a apreciat aplicatia ISOtop Enterprise, ca fiind un suport strategic in certificare.
Avem la baza o echipa de tineri specialisti competenti si dinamici, cu un leadearship cu initiativa si ingeniozitate, capabil sa mentina echipa unita, organizata si instruita, asigurand astfel profesionalismul si competitivitatea pe piata.

Despre SC SoftZone SRL

Mai multe detalii gasiti pe http://www.softzone.ro si http://www.isotop.ro
SoftZone SRL
Olteniei nr. 1
Baia Mare
Tel.: 0262 / 226834
Mobil: 0743 / 103765
E-mail: office@softzone.ro

office@softzone.ro