Curs Agent de vanzari
BUCURESTI - 3 decembrie 2012
Comunicat tip General in Afaceri, Banci / Asigurari, ONG
Cursul " Agent de vanzari " este conceput pentru persoanele care isi doresc o cariera in vanzari, sau celor care au deja experienta, insa care au observat ca au nevoie de o alta strategie pentru a avea succes in aceasta profesie. De asemenea, ne adresam si acelor persoane care doresc sa-si imbunatateasca abilitatile de "a se vinde", de a-si pune in valoare cunostintele, imaginea personala, aptitudinile, acest curs nefiind axat doar pe a expune tehnici de vanzari, comunicare si negociere, cat mai ales pe a furniza informatii despre modalitati de imbunatatire a autocunoasterii si de crestere a increderii in sine.
Fiecare companie, indiferent de marimea ei si de profilul activitatii, are nevoie de oameni de vanzari. Omul este o fiinta sociala si fiecare persoana cand interactioneaza, face un schimb, tranzactioneaza ceva (informatii, produse, comportamente). Uneori lucrurile merg bine pentru noi, alteori avem nevoie de ajutor din exterior pentru a face fata provocarilor vietii.
Urmand acest curs, participantii vor beneficia de optimizarea relatiilor interpersonale, echilibrarea stimei de sine, cresterea performantelor profesionale si personale.
Va veti putea stabili si ordona obiective, de importanta/urgenta
Si nu in ultimul rand, se vor invata lucruri noi, secrete din NLP (programare neurolingvistica), Analiza Tranzactionala, psihologie in general - informatii de un real ajutor in interactiunea cu ceilalti.
Obiective:
- intelegerea si aplicarea conceptului de "vanzare" si a tuturor celorlalte concepte asociate (clientul, agentul, nevoi, negociere, influenta, comunicare, etc), cu ajutorul tehnicilor si instrumentelor ce le vor fi puse la dispozitie
- auto-evaluare nivelului stimei de sine, dar si cunoasterea stilurilor preferate de comunicare, negociere, principiile dupa care se ghideaza atunci cand influenteaza pe cineva, s.a. si vor primi solutii de optimizare, cu ajutorul testelor psihologice si a jocurilor de rol. De asemenea, acestia vor afla solutii de echilibrare a stimei de sine, vor invata metode de stabilire a obiectivelor si tehnici de lucru in echipa
- intelegerea modurilor de abordare a clientilor/potentialilor clienti, in situatii si contexte diverse, cu ajutorul unor exercitii, studii de caz si simulari concrete (simulare agent-client, simulare de vanzare in echipa)
Participantii vor beneficia de recomandari utile, cum ar fi: "cum abordam clientii noi?", "cand si ce tehnici de vanzare folosim?", "informatii despre cariera in vanzari", "cum masuram satisfactia clientului?"
Agenda curs:
Ziua 1
09.00-11.00 - Prezentarea participantilor - exercitiu practic. Introducere in conceptele esentiale in vanzari - teorie
11.00-11.15 - Coffee break
11.15-13.00 - Comunicarea in vanzari - modulul 1
* definitie, tipuri, moduri, etape - teorie
* influenta in vanzari, principii - teorie + test cu autoevaluare
* empatia si asertivitatea in vanzari, exercitii
13.00-14.00 - pauza de pranz
14.00-15.45 - Nevoi - nevoi/asteptari client, nevoi ale vanzatorului, stabilirea de obiective SMART, tehnici de masurare a satisfactiei clientului
15.45-16.00 - Coffee break
16.00-16.40 - Clientul - tipuri psihologice de clienti, obiectivele clientului, solutii de abordare client in functie de tipul psihologic al acestuia
16.40-17.00 - Feedback
Ziua 2
09.00-11.00 - Recapitulare ziua 1. Agentul - caracteristici necesare (stima de sine, atitudinea de invingator, motivatie, etc) - teorie + testare cu autoevaluare; solutii imbunatatire/optimizare stima de sine
- Comunicarea in vanzari - modulul 2
* relatia cu clientul, orientarea catre acesta - teorie
* negocierea in vanzari - stiluri de negociere - teorie
11.00-11.15 - Coffee break
11.15-13.00 - Comunicarea in vanzari modului 2
* (continuare) negocierea in vanzari, stiluri de negociere - teorie + test cu autoevaluare si solutii optimizare
- Tehnici de vanzari (prezentare tehnici + studiu caz)
13.00-14.00 - Pauza de pranz
14.00-15.45 - Tratarea reclamatiilor clientului - tehnici, exercitii de grup
- Moduri de abordare a clientilor/potentialilor clienti, in situatii si contexte diverse (simulare agent-client, simulare de vanzare in echipa)
15.45-16.00 - Coffee break
16.00-16.30 - Informatii utile si recomandari privind cariera de agent de vanzari, recapitulare
16.30-17.00 - Feedback
Structura cursului:
Cursul se desfasoara pe parcurul a 8 ore pe zi.
Perioada: 11 si 12 decembrie 2012
Pret: 500 RON (TVA inclus)
Locatie: Bucuresti, sector 3, str. Lucretiu Patrascanu nr. 14 Inscrierea se face in limita locurilor disponibile prin primirea de catre organizatori a Formularului de inscriere pe care il puteti obtine accesand sectiunea "Inscriere cursuri", prin fax: 0316900991 sau prin e-mail: office@topquality.ro sau office@cursuriautorizate.ro.
Detalii:
www.cursuriautorizate.ro
comunicare@cursuriautorizate.ro
021.340.04.30, 0735 183 922
Despre TOP QUALITY MANAGEMENT
Stagiile de specializare si perfectionare organizate de TOP QUALITY MANAGEMENT isi propun sa ofere participantilor o intelegere teoretica si practica in domeniile studiate, sa dezvolte aptitudinile, abilitatile si competentele cursantilor pentru a putea rezolva problemele si sarcinile complexe din mediul organizational actual.
-
Adelina Dobre - Director
-
Pentru telefon si e-mail click aici
- TOP QUALITY MANAGEMENT