Selenis incurajeaza comunicarea directa intre companii si stakeholder-i

BUCURESTI - 5 decembrie 2006

Comunicat tip General in Afaceri

Standardele internationale in privinta responsabilitatii corporative le cer companiilor sa intre intr-un dialog direct cu stakeholder-ii. Respectiv cu publicurile care sunt afectate de activitatile si produsele unei companii sau care pot afecta prin actiunile lor capacitatea companiei de a-si implementa strategiile si de a-si atinge obiectivele.

Selenis incurajeaza comunicarea directa intre companii si stakeholder-i

Ghidurile de buna practica, precum Global Reporting Initiative Framework le cer companiilor sa ii informeze in mod transparent pe stakeholder-i despre actiunile lor. De asemenea le cer sa asculte ingrijorarile acestora, sa le ofere raspunsuri si sa formuleze planuri masurabile de actiune in vederea rezolvarii lor.

Pentru ca acest dialog sa aiba loc in mod eficient simpla comunicare prin intermediul presei nu este de ajuns. Companiile au nevoie la ora actuala de mai multe canale de comunicare directa.

Reprezentantii agentiei de consultanta in comunicare online Selenis cred ca internetul ofera cele mai multe oportunitati in aceasta privinta, prin instrumente ca: site-ul corporate, newsletter-ele pe email sau blogurile corporative.

Selenis a lansat de curand un astfel de newsletter pentru Carpatcement Holding, care vine in continuarea site-ului de responsabilitate sociala al companiei – www.carpatcementcsr.ro.

Carpatcement si-a dorit sa initieze un dialog cu stakeholder-ii companiei: reprezentanti ai comunitatilor locale si ai autoritatilor, ONG-uri de mediu, angajati si jurnalisti. Pe de o parte acestia primesc pe email informatii despre companie si despre proiectele de CSR pe care le deruleaza. Pe de alta, sunt incurajati sa interactioneze cu reprezentantii companiei, propunandu-le proiecte sociale pe care Carpatcement sa le sustina.

'Newsletter-ul pe care il facem impreuna cu Selenis isi propune aceleasi obiective ca si site-ul CarpatcementCSR.ro” spune Bogdan Arnautu, Manager de Comunicare al Carpatcement Holding. “Respectiv sa creasca trasparenta in privinta raportarii actiunilor noastre de CSR si sa faciliteze dialogul cu publicul important pentru noi. Ne-am bucurat sa vedem ca, in primul rand jurnalistii s-au aratat deschisi fata de aceasta initiativa'.

Persoanele interesate de activitatea sociala a Carpatcement se pot abona la newsletter la adresa de internet: www.carpatcementcsr.ro/abonare-la-newsletter.

Pentru a afla mai multe despre cel mai important standard international de raportare in privinta responsabilitatii corporative, viziteaza: www.globalreporting.org.

Despre Selenis

Selenis este o agentie de consultanta in comunicare specializata in folosirea mediului online. Serviciile agentiei ii ajuta pe specialistii in relatii publice din mari companii sa-si imbunatateasca relatia cu publicurile tinta.

Marius Balaci
Director de PR Selenis
Tel: 0040 21 312 06 68
Tel mobil: 0721 247 568
E-mail: marius.balaci@selenis.ro
Blog: www.mariusbalaci.ro
Marius.balaci@selenis.ro

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/selenis/selenis-incurajeaza-comunicarea-directa-intre-companii-si-stakeholder-i