Mai sunt 5 zile pentru a beneficia de oferta Early Bird la SEM Days
BUCURESTI - 26 august 2014
Comunicat tip General in Afaceri, IT&C, Media / Publicitate, Internet
Cu oferta Early Bird, valabilă până pe 31 august inclusiv, biletele de acces la cea de-a treia ediție SEM Days – cel mai important eveniment de SEO și PPC din Europa de Sud-Est pot fi achiziționate cu o reducere de 17%.
Timp de 2 zile, specialiștii din domeniu din SUA, UK și România, vor discuta cu participanții cele mai noi trenduri în marketingul digital, dar și perspective pentru creșterea performanței afacerilor sau a brand-urilor în online. În cele 2 paneluri de discuții, 9 keynote-uri și 12 workshop-uri vor fi abordate în detaliu subiecte precum:
- Big Data
- Managementul reputației online
- Măsurarea și evaluarea performanței
- SEO
- Mituri în Pay Per Click
- Evoluția Video Marketingului
- Google Analytics
- Social Media
Anul acesta SEM Days va avea loc pe 24-25 Septembrie, la Willbrook Platinum Business & Convention Center, și va aduce în discuție ultimele trenduri din online, direct de la specialiștii din marile companii globale și locale din domeniu: MOZ, Distilled, Anicca Digital, SEO monitor, 2Parale, Google România, Think Digital. Lista speakerilor confirmați și agenda preliminară sunt disponibile pe site-ul evenimentului.
Biletele Early Bird la SEM Days pot fi rezervate online, completând formularul de înregistrare.
Despre
SEM Days este prima conferință din România nișată pe Search Engine Marketing, dedicată managerilor de marketing și brand, online marketing managerilor, coordonatorilor de business-uri și antreprenorilor online. Primele două ediții, în 2012 și 2013 au adus la București profesioniști de renume din domeniul SEM precum Brad Geddes (Founder, Certified Knowledge), John Heffernan (Digital Marketing Sales Director, The Foundry Communications), Judith Lewis (Head of Search, Beyond), Rand Fishkin (CEO & Co-Founder, SEOmoz), Philip Nottingham (Senior Consultant and Video Strategist Distilled, Distilled UK), Paul Rouke (Head of Usability & Conversion, PRWD), Gary R. Beal (MD, VanguardSEO).
SEM Days este un eveniment organizat de SEO monitor si 2Parale.
Parteneri strategici 2014: 4ideas interactive agency, Peer House Communication, Aerotravel
Parteneri media 2014: Comunicatedepresa.ro, Forbes Romania, Hotnews.ro, Revista BIZ, Business24, Wall-Street, Business Review, AntenaPlay, Ziare.com, IQads, eJobs, ContentSpeed, Manager.ro, ZelistMonitor, 9AM, AdHugger, GeoRanker, spatiulconstruit.ro, Agora, 2leva, NextMedia
Citeste mai mult: Tim Resnik şi Jim Sterne vin pentru prima dată în România, la SEM Days 2014