Piata FMCG Regional Summit: Cum sa profiti de schimbarea mediului de afaceri din Europa de Sud-Est

BUCURESTI - 3 aprilie 2008

Comunicat tip General in Afaceri

Mediul de afaceri sud-est european se transforma ireversibil sub presiunea multinationalelor din productie si retail, instalate din ce in ce mai temeinic in pietele din regiune. Bulgaria, Romania, Serbia, Macedonia, Bosnia Herzegovina, Moldova – in toate aceste state industria bunurilor de larg consum este in curs de reconfigurare, oferind noi oportunitati companiilor locale si regionale.

Piata FMCG Regional Summit: Cum sa profiti de schimbarea mediului de afaceri din Europa de Sud-Est

Eforie Nord, statiunea de pe Litoralul Marii Negre va gazdui Piata FMCG Regional Summit, primul eveniment de anvergura regionala dedicat industriei bunurilor de larg consum. Timp de trei zile, intre 7 si 9 mai 2008, pe Litoralul Marii Negre vor fi prezenti top managerii companiilor implicate in productia, distributia si comertul cu bunuri de larg consum, reprezentanti ai autoritatilor din statele regiunii, parlamentari europeni, reprezentanti ai Comisiei Europene, consultanti si experti.

Summitul este organizat de revista Piata – lider pe segmentul publicatiilor Business-to-Business din Romania si se bucura de sprijinul companiilor cheie din SE Europei. Partener principal al evenimentului este Unilever iar parteneri media: Regal – revista specializata pe sectorul FMCG din Bulgaria , Hotnews, Radio Romania Actualitati , Business Standard, MoneyExpress, Comunicatedepresa.ro, Newsin, Business-Edu, The Money Channel, Euractiv,TVR, Cotidianul.

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/senior-interactive/piata-fmcg-regional-summit-cum-sa-profiti-de-schimbarea-mediului-de-afaceri-din-europa-de-sud-est