Promotia integrata online/offline - Heineken Bartenders Club, la final
BUCURESTI - 1 august 2006
Comunicat tip General in Media / Publicitate
Promotia integrata online/offline Heineken Bartenders Club si-a desemnat castigatorul marelului premiu, la finalul unul proces complex de jurizare, desfasurat pe o perioada de 3 luni. Adrian Ponta, din clubul Hush-Hush din Brasov, a fost ales cel mai tare barman Heineken si va petrece un week-end de 2 persoane in incitantul oras Amsterdam, capitala internationala a distractiei, cluburilor si libertatii.
Heineken a derulat in perioada 1 Aprilie – 28 iulie, promotia integrata online/offline Heineken Bartenders Club, o competitie dedicata barmanilor care servesc in locatiile Heineken din intreaga tara. Heineken a lansat o provocare barmanilor profesionisti, avand ca punct de atractie o incursiune in visul olandez, Amsterdamul, precum si alte numeroase premii.
Timp de 3 luni, in perioada 1 aprilie – 30 iunie, barmanii inscrisi in competitie pe site-ul bartenders.heinekenmusic.ro au acumulat punctele necesare castigarii diverselor premii acordate lunar, iar castigatorul a fost selectat atat in urma criteriilor pe care trebuia sa le indeplineasca odata ce s-a inscris in program, cat si in urma voturilor publicului.
In ultima faza a promotiei, desfasurata integral online, publicul a fost invitat sa voteze barmanul preferat pe site-ul dedicat promotiei, bartenders.heinekenmusic.ro. La finalul votului online, din lista celor 9 finalisti, a fost desemnat, prin tragere la sorti, marele castigator al excursiei pentru 2 persoane la Amsterdam.
Conceptul si platforma online pentru desfasurarea promotiei au fost dezvoltate de Senior Software, in colaborare cu agentia Grey Worldwide Romania.