Prin campaniile organizate in luna martie, divizia de scule electrice Bosch se apropie si mai mult de clientii sai

BUCURESTI - 1 martie 2010

Comunicat tip General in Social

In aceasta primavara, Bosch lanseaza mai multe campanii dedicate pasionatilor de bricolaj. Astfel, pentru a fi cat mai aproape de clientii sai, divizia de scule electrice Bosch vine cu oferte noi, pornind ’’ofensiva cadourilor’’ prin doua mari campanii lansate de doua branduri Bosch: Dremel si Skil. Prima campanie debuteaza pe 1 martie 2010 si se adreseaza tuturor clientilor Dremel care cumpara unelte de la Bricostore si se inregistreaza pe site-ul www.dremel.ro, participand astfel la tragerea la sorti pentru un voucher de calatorii in valoare de 1000 de euro. Mai mult, Dremel organizeaza si ateliere de bricolaj in parteneriat cu lantul de magazine Bricostore. Cea de-a doua campanie, care se va desfasura tot la Bricostore, intre 12 – 27 martie 2010, consta in daruirea unui cadou in valoare de peste 130 de RON la fiecare achizitie a unei scule electrice de mesterit Skil.

Prin campaniile organizate in luna martie, divizia de scule electrice Bosch se apropie si mai mult de clientii sai

Prima campanie, ’’Mesteresti cu Dremel si castigi o vacanta de 1000 de Euro’’, este o promotie lansata la 1 martie 2010 de catre brandul Dremel, in parteneriat cu Bricostore, si se desfasoara pe parcursul a 3 luni. Campania are loc in toate cele 11 orase in care Bricostore este prezent. Astfel, clientii Bricostore care achizitioneaza o unealta Dremel in perioada 1 martie - 31 mai 2010, se pot inscrie pe site-ul www.dremel.ro si participa automat la tragerea la sorti pentru un voucher de calatorie in valoare de 1000 de euro. Persoana care castiga voucherul isi poate alege singura destinatia de vacanta preferata. Mai mult, pe 13 martie, 10 aprilie si 8 mai, Dremel organizeaza in atelierele Bricostore mai multe sesiuni demonstrative, care se vor desfasura simultan, in toate magazinele Bricostore. Dremel si Bicostore au demarat aceasta promotie pentru a veni in intampinarea pasionatilor de bricolaj din orasele Bucuresti, Calarasi, Brasov, Ploiesti, Oradea, Focsani, Suceava, Arad, Pitesti, Braila si Constanta.

Cea de-a doua campanie Bosch, ’’Alege ce vrei sa castigi de la Skil’’, va avea loc in perioada 12 - 27 martie 2010 si presupune organizarea unei caravane Skil in toate magazinele Bricostore. Astfel, clientii Bricostore care vor achizitiona orice scula electrica Skil in intervalul in care reprezentantii Bosch sunt prezenti in locatia respectiva, vor primi automat un cadou la alegere: o trusa cu 200 de accesorii sau o surubelnita cu acumulator de 3.6 V. Valoarea fiecaruia din cele doua premii este de peste 130 de RON. Caravana Skil va trece prin toate cele 11 orase in care Bricostore are magazine si va poposi, intre orele 10-16, in orasele Calarasi si Brasov, in data de 12 martie; Bucuresti (Bricostore Orhideea), Ploiesti si Oradea, pe 13 martie; Bucuresti (Bricostore Baneasa), pe 14 martie; Focsani, in 16 martie; Suceava, pe 18 martie; Bucuresti (Bricostore Militari) si Arad, in data de 20 martie; Bucuresti (Bricostore Pantelimon) si Pitesti, pe 21 martie; Braila, in data de 26 martie si Constanta, pe 27 martie.

Despre Serviciul de Ajutor Maltez în România

Grupul Bosch este, la nivel international, cel mai important producator in industria tehnicii pentru autovehicule, a tehnicii industriale, a bunurilor de consum si tehnicii pentru cladiri. In anul 2008, cei aproximativ 282.000 de angajati au realizat o cifra de afaceri de 45 miliarde de Euro. Grupul Bosch cuprinde compania Robert Bosch GmbH si circa 300 de filiale si reprezentante regionale in peste 60 de tǎri, iar prin parteneriate, Bosch este prezent in alte 150 de tari. Structura acestui concern mondial de dezvoltare, productie si distributie sustine politica de extindere continua a Grupului. Bosch investeste anual peste trei miliarde de Euro pentru cercetare si dezvoltare, inregistrand peste 3000 de patente la nivel mondial. Prin produsele si serviciile oferite, Bosch urmareste imbunatatirea calitatii vietii oferind solutii fiabile si inovative.

Concernul a fost infiintat la Stuttgart in 1886 de catre Robert Bosch (1861 - 1942) sub numele de „Atelier de mecanica fina si electrotehnica”. Structura Robert Bosch GmbH asigura independenta financiara, precum si libertatea antreprenoriala a Grupului Bosch. Aceasta ii permite companiei sa faca investitii pentru asigurarea viitorului sau, precum si sa respecte responsabilitatea sa sociala. Capitalul social al Robert Bosch GmbH este detinut in proportie de 92% de catre Fundatia Robert Bosch. Functiile de conducere ale grupului sunt indeplinite de Robert Bosch Industrietreuhand KG, care detine si majoritatea voturilor. Cealalta parte este detinuta de familia Bosch si de Robert Bosch GmbH.


Eleni Sefel
Corporate Communication
Robert Bosch SRL
Horia Macelariu 30-34
013937 Bucuresti, sector 1
ROMANIA

eleni.sefel@ro.bosch.com

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/serviciul-de-ajutor-maltez-in-romania/prin-campaniile-organizate-in-luna-martie-divizia-de-scule-electrice-bosch-se-apropie-si-mai-mult-de-clientii-sai