Criza trece, calitatea ramane, noi ne dezvoltam. SigmaNET.ro se muta intr-un sediu nou de 500mp.

BUCURESTI - 27 mai 2009

Comunicat tip General in IT&C

Dupa vestea preluarii garantiilor de la magazinele online IT&C falimentare, SigmaNET.ro are acum alta veste importanta pentru clientii sai. Suntem bucurosi sa va anuntam ca ne-am mutat intr-un sediu nou, mai mare, aflat in proximitatea celui vechi, pe aceeasi strada - Stirbei Voda nr. 160-162. Prin mutarea in noul sediu am redus costurile operationale cu aproximativ 40%, in conditiile obtinerii unui spatiu de expunere a produselor de aproximativ 200 mp, cu o capacitate de preluare a peste 1000 de cumparatori pe zi. SigmaNET.ro are in oferta peste 20.000 de produse la preturi accesibile si acum avem un showroom modern, al doilea ca marime dintre magazinele online romanesti, care poate concura cu succes orice spatiu comercial al marilor lanturi de retail traditional din sectorul IT&C.

Criza trece, calitatea ramane, noi ne dezvoltam. SigmaNET.ro se muta intr-un sediu nou de 500mp.

" Vazuta din perspectiva crizei, mutarea noastra poate parea putin prea scumpa. Insa am luat decizia aceasta tocmai pentru a reduce costurile operationale si pentru a putea optimiza fluxurile de servicii din interiorul companiei.", declara Bogdan Socol, managing partner SigmaNET.ro. " Inainte de aceasta mutare aveam de platit chiria pe doua sedii, unul comercial de 150mp si unul de birouri de 80mp, plus costurile de comunicatii dintre cele doua sedii. Acum practic am redus mult cheltuielile si avem toti oamenii intr-un singur loc, fapt ce va duce la servicii de calitate mai bune pentru clientii nostri " , ne mai spune Bogdan Socol.

Noul spatiu SigmaNET.ro de aproximativ 500mp, din care 200mp spatiu de showroom, permite expunerea a aproximativ 3000 de produse, iar depozitul de aproximativ 150mp permite depozitarea a peste 6000 de produse in stocul propriu, pentru o mai buna servire a clientilor magazinului online. SigmaNET.ro se afla intr-un proces de restructurare si dezvoltare, in acest moment efectuand angajari pentru a permite cresterea calitatii serviciilor in noul sediu. Spatiul destinat birourilor, ceva mai generos acum, a facut posibila reunirea Vanzarilor si Service-ului cu departamentele Marketing, Documentare si Contabilitate care, in vechea formula si-au desfasurat activitatea intr-un sediu din apropiere.

" In vremuri tulburi de criza financiara, cand cuvintele la ordinea zilei sunt reducerea costurilor, renuntare sau ajustare, relocarea intr-un spatiu mai mare pare mai degraba un act cel putin iresponsabil. Pentru noi insa a fost o oportunitate pe care nu am putut sa o abandonam chiar si in vreme de criza. Astfel, relocarea s-a facut in conditii mult mai avantajoase in comparatie cu vechiul sediu, si vorbim in termeni de chirie, un cost mai mic pentru un spatiu de patru ori mai mare, de vizibilitate, de echipa " , mai declara Bogdan Socol.

" Incercam sa evoluam si sa nu stagnam in aceasta perioada. Pregatim permanent promotii si campanii atractive pentru clientii nostri, iar acum, dupa relocare, vom putea avea o relatie si mai directa cu clientii in noul showroom. Ne-am propus ca in anul 2009 sa facem schimbari majore in politica de marketing si sa profitam de slabiciunile concurentei noastre, lipsa de finantare si lipsa de lichiditati. Suntem constienti ca in acest an multe magazine online isi vor inchide businessurile neprofitabile, iar altele vor fi preluate. Din fericire pentru noi, sau din pacate pentru concurenta noastra, noi suntem pe aceasta piata de 14 ani si avem strategii bine definite care ne vor permite sa traversam aceasta perioada dificila. Cred ca suntem printre putinele magazine online din retailul IT&C care lucreaza pe profit in acest moment si care iata isi permite sa achizitioneze un showroom de 500mp " , mai declara Bogdan Socol.

SigmaNET.ro intelege in aceste vremuri de criza sa vina mai aproape de client, sa-i ofere un spatiu in care poate relationa cu produsele, cu echipa noastra. Conform unor studii si sondaje efectuate in randul clientilor care au acces la internet, se pare ca, deocamdata, strategia castigatoare in comertul electronic romanesc este imbinarea fericita a celor doua tehnici de comert, cel offline si cel online, sau mai bine zis, promovarea unei politici de preturi corecte si accesibile la o calitate a serviciilor cu care clientul s-a obisnuit in relatia sa cu marile lanturi de retail IT&C. Prin optimizarea costurilor operationale concomitent cu marirea suprafetei de expunere a produselor nu am facut decat sa eficientizam procesele de lucru si sa asiguram preturi accesibile atat in showroom cat si in magazinul online.

SigmaNET.ro va fi acolo unde sunt si clientii oferindu-le solutii de reducere inteligenta a costurilor in vremuri de criza, vom face intotdeauna ceea ce clientii ne cer, avand o experienta de 14 ani in activitatea de comercializare a produselor IT&C. Vrem sa le oferim clientilor un model de stabilitate si incredere in comertul electronic, vrem sa devenim cel mai indragit brand din acest sector.

Aici puteti vedea si imagini cu noul showroom SigmaNET: http://www.sigmanet.ro/promo/sediu_nou_sigmanet.jpg

Despre SigmaNet.ro

Activitatea SigmaNET.ro se concentreaza pe promovarea solutiilor hardware & software de inalta clasa atat pentru firme cat si pentru utilizatorii casnici. Oferim clientilor nostri SOLUTII pentru necesitatile lor, nu simple echipamente de tehnica de calcul.

Serviciile profesionale de garantie si postgarantie, asistenta tehnica la standarde inalte si serviciile speciale, ne recomanda ca fiind un partener serios si cu o mare capacitate de acoperire a necesitatilor clientilor nostrii. Echipa noastra este formata din oameni tineri si dinamici, in permanenta legatura cu lumea IT&C-ului.

SigmaNET - your smarter choice !




Elena Paslaru
Manager Marketing/PR
www.sigmanet.ro
elena@sigmanet.ro


promo [at] sigmanet [dot] ro

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/sigma-design-co/criza-trece-calitatea-ramane-noi-ne-dezvoltam-sigmanet-ro-se-muta-intr-un-sediu-nou-de-500mp-