Afla cum poti sa iti cresti vanzarile de Black Friday

Baia Mare - 20 octombrie 2014

Comunicat tip Administrativ / Management in Internet

Black Friday se intampla, fie ca vrei asta sau nu. Iar daca esti proprietar de magazin online, atunci trebuie sa te gandesti cum sa profiti de acest lucru. Tot ce trebuie sa faci si o multime de sfaturi in plus gasesti in ebook-ul oferit gratuit de SilkMart.

silkmart black friday

silkmart black friday

In domeniul eCommerce, oricine da inapoi pierde din start. Ai intrat in hora, trebuie sa joci :). Black Friday va exista fie ca iti convine sau nu. Oamenii sunt atat de activi in acea zi de noiembrie, incat iau decizia de a cumpara diferite produse pe baza impulsului dat de ofertele active, chiar daca de multe ori nu au nevoie chiar atunci de acel produs. Dar sunt mai multi clienti care isi pregatesc din timp lista de produse "vanate" si asteapta acest moment pentru a le cumpara.

Anii de pana acum au fost de acomodare, iar ceea ce va fi anul acesta va depasi orice asteptari. Asa ca cel mai bine e sa iti faci o strategie din timp si sa iti pregatesti magazinul si toate mijloacele de promovare pentru acest eveniment destinat vanzarilor atat online, cat si offline. Foarte multe sfaturi si idei aplicabile imediat, ai sa gasesti in acest ghid oferit de platforma de ecommerce SilkMart.

De ce sa participi cu magazinul tau la Black Friday ?

    Pentru ca poate fi unul dintre cele mai importante evenimente de marketing din an pentru magazinul tauPentru ca poti sa-ti cresi rapid numarul de clienti activi, daca gandesti Black Friday ca pe o campanie de marketing care sa-ti aduca rezultate pe termen lung.Pentru ca iti poti reactiva si fideliza clienti vechi, daca ai deja o baza de clienti si reusesti sa-ti segmentezi corect listele in functie de vanzari.Pentru ca iti poti creste vizibilitatea in online si intari brandul in fata clientilor.Pentru ca poti sa inveti lucruri noi despre procesul de vanzare si comportamentul clientilor.

    Sunt magazine care aleg sa nu participe la acest eveniment (acestea trebuie sa fie ale concurentilor tai). Pierderea este a lor, pentru ca oamenii intra in tot mai multe magazine, in speranta de a gasi ceea ce ii intereseaza. Intrand intr-un magazin care nu are nimic pregatit pentru Black Friday, nicio reducere, nicio oferta, oamenii vor iesi dezamagiti si vor cauta in alta parte. Nimeni nu isi doreste ca potentialii clienti sa plece fara sa cumpere nimic. Este o vizita pierduta. Iar in vinerea neagra vor fi o multime daca nu faci ceva in aceasta privinta. Atunci oamenii sunt pregatiti sa cumpere. Si vor cumpara indiferent ce ar fi. Daca nu de la tine, de la altii. Si vor deveni fideli acelora. La tine este foarte probabil sa nu se mai intoarca. Vrei mai multe informatii ? Descarca ghidul !

    Ce informatii poti sa gasesti in acest ghid ?

    Am pus o serie de sfaturi si idei practice, aplicabile imediat pentru cei care doresc sa vanda mai mult in perioada acestui eveniment.

    Afla cum poti sa iti pregatesti campaniile de content marketing, comunicarea pe retelele sociale, pregatirea magazinului, dar si informatii care sa te ajute pentru campaniile tale Google AdWords si Facebook Ads.

    Asa ca profita de ocazie ca Black Friday a prins atat de bine si la noi si ca persoanele care au fost la tine si te cunosc vor reveni, chiar si doar de curiozitate. Fa-i sa ramana, ofera-le ceea ce cauta, la preturi mai reduse. Pana la urma, aceasta nu este un profit, este o investitie cu rezultate pe termen lung.

    Mai multe informatii utile cu sfaturi aplicabile imediat, poti sa gasesti dupa ce descarci ghidul SilkMart.

    Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/silkweb/afla-cum-poti-sa-iti-cresti-vanzarile-de-black-friday