Infografic despre curatenie realizat de Vulpea Pamatuf

BUCURESTI - 23 mai 2014

Comunicat tip Produse / Servicii in Monden / Lifestyle

Afla tot despre interesul in online pentru domeniul serviciilor de curatenie din infograficul realizat de Vulpea Pamatuf, o firma de curatenie din Bucuresti.

infografic despre curatenie

infografic despre curatenie

Este un studiu care spune ca 59% dintre romani se documenteaza online despre fel de fel de aspecte ale vietii de zi cu zi, chiar si despre o foarte mare parte dintre produsele pe care urmeaza sa le cumpere. Asta inseamna destul de mult, avand in vedere faptul ca multi sunt cei care traiesc in mediul rural si aici nu este, in general, acces la internet.

Trecand peste asta, ajungem la subiectul care ne intereseaza, si anume, curatenia. Iar firma de curatenie Vulpea Pamatuf din Bucuresti a realizat un infografic foarte bine documentat in acest sens. Statisticile arata ca interesul pentru acest domeniu in mediul online a fost unul constant de-a lungul timpului. Sunt unele varfuri in primul grafic care indica o activitate si un interes foarte crescut in acest domeniu in anii 2005 si 2009. Asta inseamna ca interesul pentru acest domeniu a ramas acelasi, la nivelul intregii tari.

Insa daca vrem sa ne adancim in studiu, descoperim ca, la nivel regional, ordinea judetelor in ceea ce priveste interesul pentru curatenie este urmatoarea: Vrancea, Calarasi, Buzau, Gorj, Olt, Vaslui, Neamt, Valcea, Galati, Caras Severin si Bucuresti, iar celelalte judete urmeaza, cu valori mai mici pe scara interesului, cel putin in ceea ce priveste mediul online.

Ne limitam la anul care tocmai a trecut si coboram si mai mult, la nivel de orase, iar cautarile legate de curatenie indica orasele cu cel mai mare nivel de interes. Ordinea descrescatoare este urmatoarea: Focsani, Buzau, Slatina, Piatra Neamt, Galati, Suceava, Arad, Timisoara, Constanta, Bucuresti. Orasele nu corespund, intru totul, judetelor de mai sus, dar se incadreaza, mai mult sau mai putin, in aceeasi zona de sud si est a Romaniei.

Insa ceea ce este cel mai important pentru Vulpea Pamatuf este Bucurestiul, pentru ca acesta este orasul principal unde isi desfasoara activitatea. Si este ceva normal. Aici, interesul pentru curatenia la domiciliu a inceput sa se iveasca in septembrie 2011, cu o pauza din iunie 2012 pana in februarie 2013 inclusiv.

Daca ne gandim la serviciile de curatenie, acestea sunt prezente pe piata din Bucuresti de foarte mult timp. Insa cel mai mare nivel de interes pentru acestea s-a manifestat in luna aprilie a anului 2006, urmata indeaproape de luna august a anului 2007.

Nu in ultimul rand, analizand 4 tipuri de curatenie, se poate observa care are cea mai mare cautare in Bucuresti. Iar la final, Vulpea Pamatuf dezvaluie toate tipurile de servicii de curatenie pe care le pune la dispozitie pentru bucurestenii care stiu sa pretuiasca timpul liber si sa apeleze la ele.

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/silkweb/infografic-despre-curatenie-realizat-de-vulpea-pamatuf