Seminar de prezentare a soluţiilor SIVECO România pentru sectorul utilităţilor publice

BUCURESTI - 23 februarie 2006

Comunicat tip General in IT&C

Soluţiile SIVECO România contribuie la creşterea performanţelor economice ale companiilor din sectorul utilităţi

Recent a avut loc la DEVA, seminarul de prezentare a soluţiei SIVECO pentru companiile din domeniul utilitătilor publice (termoficare, distribuţie apa, distribuţie gaze, salubritate) având la baza Sistemul Informatic Integrat SIVECO APPLICATIONS.
În prezenţa unei audienţe numeroase, reprezentată de companii din judeţele Alba, Hunedoara, Timiş, Arad, Cluj, Bihor, Sălaj, Gorj, specialiştii SIVECO România au prezentat avantajle utilizării soluţiei informatice propuse de SIVECO România pentru acest sector.
Utilizarea Componentei Managementul facturării de utilităţi aduce imbunătăţiri semnificative la nivelul oricărei organizaţii furnizoare de utilităţi: optimizarea procesului de facturare şi încasare, o mai bună monitorizare a creanţelor, posibilitatea de a efectua pe teren operaţii de înregistrare a consumurilor, evidenţa reclamaţiilor clienţilor, la nivel individual, şi a modurilor de soluţionare a acestora, posibilitatea de a obţine, în orice moment, situaţii de sinteză specifice aplicaţiei, adaptare rapidă la schimbările legislative aferente modificărilor de preţuri la utilităţi.
Cu ajutorul Componentei de Management al Contractelor din Sistemul Integrat SIVECO Applications pot fi definite şi urmărite diferite tipuri de contracte, începând din faza de negociere până la închiderea sau rezilierea contractului. Contractele pot fi simple (uni-fază) sau pot avea structuri arborescente de faze şi sub-faze cu oricâte niveluri. Fazele contractuale se pot derula succesiv sau în paralel.
Componenta de Management al Litigiilor oferă furnizorilor de utilităţi o evidenţă clară a refuzurilor de plată şi a dosarelor juridice intentate debitorilor rău platnici. Totodată, cu ajutorul acestui instrument informatic se pot urmări penalităţile calculate ca urmare a depăşirii datei de scadenţă; notificările asupra debitorilor rău platnici; dosarele juridice - pe faze juridice; executările judecătoreşti.
Utilizarea produsului SIVADOC, sistemul de gestiune a documentelor şi a fluxurilor de lucru accelerează şi eficientizează procesele organizaţionale, contribuie la scăderea costurilor de procesare a documentelor, îmbunătăţeste comunicarea şi transparenţa organizaţiei, determinând alinierea la tendinţele actuale de afaceri.
Instrumentul de analiză şi raportare SIVECO Business Analyzer - sistem informatic de tip MIS (Management Information System), permite adaptari specifice pentru monitorizarea proceselor, contribuie la îmbunătăţirea procesului de analiză şi sprijină procesul decizional.
„Implementările de succes realizate de SIVECO România la Regia Autonomă a Apei Valea Jiului PETROŞANI, SC Termoficare 2000 SA Piteşti S.C. Congaz S.A. Constanţa, HIDROSERV Haţeg, COLTERM Timişoara şi am amintit numai câţiva dintre clienţii noştri cu activităţi de tip utilităţi, certifică expertiza SIVECO în soluţii dedicate acestui domeniu” declară Sorin Dimofte, Director Vânzări Directe şi Consultanţă din cadrul SIVECO România.

Despre SIVECO Romania

Despre SIVECO România

Înfiintata la începutul anului 1992, SIVECO România SA este cea mai importanta firma producatoare de software din România, asigurand cea mai mare parte din volumul total al exporturilor de produse software din România în tari din Comunitatea Europeana si Statele Unite ale Americii. Între actionarii SIVECO România se numara Intel Capital, Polish Enterprise Fund V (fond de investitii administrat de Enterprise Investors), SIVECO Netherlands B.V.
SIVECO România detine pozitii de top pe piata interna de solutii de afaceri (EAS) si de servicii IT. Adresandu-se cu precadere organizatiilor mari si mijlocii, compania ofera solutii eficiente de e-business, eLearning si e-Health.
În decursul celor 14 ani de existenta, SIVECO România si-a dobândit o solida reputatie pe piata internationala, produsele sale fiind utilizate de catre 1800 de clienti din 35 de tari care se alatura celor 450 de beneficiari interni. De asemenea, compania s-a specializat în executia de proiecte informatice majore care implica dezvoltari la cerere de solutii software accesibile prin Internet si Intranet, integrarea cu alte sisteme, distributie geografica a locatiilor de acces si numar mare de utilizatori.
SIVECO România a implementat cu succes proiecte de eGovernment în cadrul unor institutii publice importante - Ministerul Educatiei si Cercetarii din România, Ministerul Finantelor Publice, Ministerul Comunicatiilor si Tehnologiei Informatiei, Ministerul Apararii Nationale, Ministerul Muncii si Protectiei Sociale, Ministerul Afacerilor Externe , Casa Nationala de Asigurari pentru Sanatate, Agentia Nationala pentru Ocuparea Fortei de Munca si Autoritatea Nationala a Vamilor - si a oferit solutii performante unor companii private de referinta - PETROM, Orange, Raiffeisen Bank, Citibank, Aerostar Bacau etc.
SIVECO România SA este certificata ISO 9001:2000 de catre compania franceza AFAQ-AFNOR, cotata printre primele 5 în lume din punct de vedere al prestigiului auditului pe care îl efectueaza si are incheiate parteneriate solide cu cele mai mari companii de software (Oracle Certified Partner, Microsoft Certified Partner) si hardware (IBM Business Partner, HP Sales and Service Partner) din lume.
Compania SIVECO Romania este membra a mai multor asociatii profesionale si de afaceri din România - AmCham, CCIFER, ARIES, ATIC, ANIAP - dar si a unor importante organisme internationale - Asociatia Europeana pentru Tehnologia Informatiei (EITA), UNPD Global Compact, WEF Transparency si UNESCO.
Mai multe informatii despre companie si produsele sale puteti obtine vizitând http://siveco.ro/.
SIVECO ROMANIA SA
Bd. Maresal Averescu 8-10
Corp Stefan Odobleja
Sector 1, cod 011455
Tel: +40 (21) 3181200, 3181201
Fax: +40 (21) 3181202
marketing@siveco.ro

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/siveco-romania/seminar-de-prezentare-a-solutiilor-siveco-romania-pentru-sectorul-utilitatilor-publice