Primăria Aghireșu premiată la Gala Administratie.ro 2017 pentru implementarea unui sistem informatic integrat

BUCURESTI - 24 octombrie 2017

Comunicat tip Administrativ / Management in IT&C

Primăria Comunei Aghireșu a primit Premiul de Excelență pentru proiectul „Eficientizarea furnizării serviciilor publice în cadrul primăriei Aghireșu, îmbunătățirea cadrului adecvat și a proceselor de lucru”, la categoria „Cele mai bune practici de aplicare a tehnologiilor moderne în administrație”.

Premiul a fost decernat în cadrul celei de-a XIII-a ediție a Galei Administrație.ro a ce a avut loc pe 12 octombrie 2017, la Hotel Ramada Parc în București. Gala Administrație.ro evidențiază cele mai bune rezultate din administrația publică locală din România, ilustrând eforturile care se fac pentru dezvoltarea acestui sistem, inițiativele pozitive ale specialiștilor, precum și proiectele importante pe care reprezentanții administrației locale și centrale le-au susținut.

 Primăria Aghireșu a înlocuit sistemul informatic existent, on-premise, cu un sistem informatic integrat ce permite automatizarea celor mai multe dintre acțiunile și fluxurile de lucru derulate în cadrul primăriei Aghireșu, în comunicarea cu ordonatorii secundarii cât și extern, în comunicarea cu instituțiile terțe.

 În cadrul acestui proiect au fost instalate soluții software dedicate pentru compartimentele managementul veniturilor, contabilitate, registrul agricol, registratură precum și componente pentru o mai bună integrare a operațiunilor la nivel de informații între managementul veniturilor, contabilitate bugetară și registratură. Pentru comunicarea cu instituții terțe (ANAF, SNEP) au fost implementați conectori specifici, iar pentru fluidizarea schimbului de informație intern, o soluție software de management al documentelor și fluxurilor de lucru. Importul datelor în noul sistem a fost precedată de o etapă de actualizare a nomenclaturii stradale, un pas esențial pentru armonizarea datelor despre contribuabil la nivelul întregii instituții.

 „Interoperabilitatea dintre modulele sistemului informatic integrat oferă nivelului managerial al primăriei suportul optim în procesul decizional, îmbunătățește serviciile oferite de primărie, activitățile personalului, precum și comunicarea cu cetățenii”, declară Marius Turiac, coordonator al proiectului din partea Integrisoft Solutions.

 Integrisoft Solutions este unul dintre cei mai mari furnizori de sisteme software integrate pentru Administrația Publică Locală, componentele sistemul integrat Avansis fiind folosite de peste 3,000 de utilizatori din peste 200 de primarii de orașe și municipii din întreaga țară și primăriile de sector din București.