Constructive Communication - bijuteria cursurilor de comunicare - Bucuresti, 26-27 Februarie 2009

BUCURESTI - 2 februarie 2009

Comunicat tip General in Afaceri

Ce? Constructive Communication este un training de varf, focalizat pe dezvoltarea abilitatii de a comunica eficient in situatiile sensibile in care de obicei incarcatura emotionala face acest lucru dificil.

De ce? Pentru ca situatii precum a cere, a insista, a refuza, a da feedback, a contrazice, a rezolva un conflict, a discuta cu o persoana agresiva sau sensibila sunt o provocare pentru oricine, iar abordarea lor ineficienta are un cost foarte mare.

Cum? Fa-ti o prima impresie despre acest training urmarind prezentarea video de aici: www.youtube.com/watch?v=v949JED8eLk.

„Un training tonic si energizant care te determina sa iti constientizezi punctele slabe in comunicare, te ajuta sa faci un important pas inainte si sa intelegi ca arta comunicarii nu este atat de complicata.”
– Rodica Cutui – HR Manager, Falcon Electronics

„Cativa pasi importanti in comunicare, exemple, jocuri de rol si studii de caz – toate prezentate de un tanar trainer – va invit sa va convingeti :)”
– Mihaela Grigore – Trainer, TNT Romania

Ce? Constructive Communication este un training de varf, focalizat pe dezvoltarea abilitatii de a comunica eficient in situatiile sensibile in care de obicei incarcatura emotionala face acest lucru dificil.

De ce? Pentru ca situatii precum a cere, a insista, a refuza, a da feedback, a contrazice, a rezolva un conflict, a discuta cu o persoana agresiva sau sensibila sunt o provocare pentru oricine, iar abordarea lor ineficienta are un cost foarte mare.

Cum? Fa-ti o prima impresie despre acest training urmarind prezentarea video de aici: www.youtube.com/watch?v=v949JED8eLk.


Punctele forte ale acestui training:

- Trainingul prezinta un model simplu si puternic de comunicare, testat riguros in practica de catre clientii nostri si util pentru oricine.
- Trainingul este aplicativ si interactiv. Aproximativ 2/3 din timpul de training este alocat pentru studii de caz, exercitii, jocuri de rol si simulari.
- Grupa de maxim 10 participanti asigura pentru fiecare dintre ei interactiune unu-la-unu cu trainerul si feedback personalizat din partea acestuia.

La acest training, participantii vor invata:

- Ce sunt cu exactitate situatiile sensibile si care sunt propriile lor situatii sensibile de comunicare.
- Cum sunt generate emotii primare precum frica si furia in situatiile sensibile si cum ne imping acestea spre atitudini defensive.
- In ce consta comunicare defensiva (pasiva si agresiva) si de ce este importanta comunicarea constructiva.
- Care este maniera eficienta pe termen lung de adresare a situatiilor sensibile de comunicare.

- Care sunt efectele constructive pe care este esential sa le tinteasca in situatiile sensibile de comunicare.
- Cele 10 tipuri de mesaje verbale care fac comunicarea constructiva, utilitatea fiecaruia si trasaturile pe care fiecare este important sa le aiba.
- Cum sa foloseasca combinatii din cele 10 tipuri de mesaje pentru a adresa doua tipuri clasice de situatii sensibile: a cere si a refuza.
- Cum sa creeze combinatii din cele 10 tipuri de mesaje si sa genereze comunicare constructiva in orice tip de situatie sensibila.
- Cele mai importante 3 elemente de comunicare non-verbala, impactul lor in situatiile incarcate emotional si trasaturile pe care este important sa le aiba.


Detaliile organizatorice

Perioada: 26-27 februarie 2009

Structura: 8 sedinte, adica 12 ore de training efectiv

Locul: Bucuresti, Centrul de training CODECS

Trainerul: Eduard Ezeanu (www.eduardezeanu.ro)

Inscrieri si plata: pana pe 18 februarie 2009

Costul Programului

Pachet standard: 900 RON/participant (pentru persoane juridice).
Pachet special: 700 RON/participant (pentru minim 3 participanti din partea aceleiasi companii).
Pachet individual: 700 RON/participant (pentru persoane fizice).

Pretul include pe langa participare:
- Mapa de curs pentru fiecare participant;
- Masa de pranz in ambele zile;
- Coffee-breaks in ambele zile;
- Diploma de participare.

Pentru inscriere, va rugam sa ne trimiteti un email la office@socialarts.ro sau sa ne sunati la 0726 395 795, iar noi va vom trimite in maxim 24 de ore detaliile de inscriere si realizare a platii.

Despre Social Arts

Social Arts este prima companie romaneasca dedicata exclusiv dezvoltarii abilitatilor sociale. Asistam o paleta larga de oameni in a ridica modul lor de a comunica, interactiona si relationa cu alte persoane la nivelul urmator.

Eduard Ezeanu
Social Arts

Tel: 0726 395 795
Blog: www.eduardezeanu.ro
office@socialarts.ro

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/social-arts/constructive-communication-bijuteria-cursurilor-de-comunicare-bucuresti-26-27-februarie-2009