SOFTWIN atacă piaţa germană cu servicii de Contact Center

BUCURESTI - 16 martie 2005

Comunicat tip General in IT&C

Divizia Customer Relationship Management (CRM) din cadrul companiei SOFTWIN a însemnat prezenţa românească de la recentul târg Call Center World Germania, eveniment care a adunat actorii cei mai importanţi ai pieţei germane de Call Center, precum şi furnizorii de servicii şi soluţii care deservesc această piaţă. La ediţia din acest an, peste 3.500 de vizitatori şi-au manifestat interesul faţă de serviciile şi soluţiile oferite de cele 140 de companii expozante.

Participarea românească la acest târg vine după interesul manifestat de companiile germane faţă de oferta de servicii multilingve de Call Center prezentată de divizia CRM la un alt mare eveniment de outsourcing: Service World Germania, desfăşurat la sfârşitul anului 2004.
Implicarea SOFTWIN în piaţa de outsourcing germană urmează succesului obţinut pe piaţa franceză de profil, unde a dezvoltat relaţii de colaborare cu organizaţii gigant precum: Noos (primul furnizor de cable TV din Paris) şi Poşta Franceză.

„Oferta pentru companiile germane vizează pentru început servicii de Contact Center prin mai multe canale de comunicare: telefon, chat, e-mail, în 5 limbi internaţionale şi 4 limbi specifice zonei Central Est Europene: maghiară, sârbă, rusă, turcă. Treptat vom oferi şi un serviciu existent în acest moment doar pentru piaţa românească: soluţii la cheie celor care vor să-şi formeze propriul call-center, implicând aici programe software, echipamente, recrutarea şi instruirea operatorilor, elaborarea procedurilor,” a declarat Elisabeta Nichifor, directorul diviziei CRM a SOFTWIN.

Obiectivul companiei româneşti pe piaţa germană de outsourcing este atingerea în 2008 a unei cote de 1% din piaţa de customer service care va fi externalizată în afara graniţelor. Segmentul vizat este estimat pentru 2007 la circa 1.5 miliarde Euro. La îndeplinirea obiectivului, filiala germană SOFTWIN are un rol hotărâtor:

„Companiile din aceasta ţară mizează pe furnizorii care se ridică la standardele de calitate în domeniu, din Uniunea Europeană, şi îndeplinite în prezent de SOFTWIN. Avantajele noastre vin din zona costurilor, a competenţelor lingvistice, a apropierii culturale şi a educaţiei de înalt nivel a românilor”, completează Martin Siemens, directorul general SOFTWIN Gmbh.

Despre SOFTWIN

Despre SOFTWIN
SOFTWIN este o companie cu capital integral românesc a cărei principală activitate o reprezintă dezvoltarea şi furnizarea de soluţii şi servicii complexe din domeniul IT&C. Înfiinţată în 1990, SOFTWIN şi-a diversificat continuu activitatea adăugând la activitatea de bază de dezvoltare şi implementare aplicaţii software complexe, noi soluţii şi servicii cum ar fi: ePublishing şi eContent Solutions (1993), antivirus BitDefender (1997), servicii de contact center (2000), helpdesk pentru IT (2001), soluţii SAP (2002). Cu o echipă de peste 650 de angajaţi, compania romaneasca a dezvoltat şi implementat tehnologii de vârf în peste 5000 de proiecte dezvoltate pentru parteneri din întreaga lume.
SOFTWIN SRL
Str. Fabrica de Glucoza nr. 5, sector 2, Bucuresti
tel: (021) 233.07.80
pr@softwin.ro

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/softwin/softwin-ataca-piata-germana-cu-servicii-de-contact-center