Telecom Data Consulting isi anunta orientarea de business pentru 2009-2010

BUCURESTI - 16 decembrie 2008

Comunicat tip General in Tehnologie

Pentru 2009-2010, Telecom Data Consulting, Romania, isi face cunoscuta “Orientarea serviciilor spre SLA, ca pilon 1 pentru asigurarea vitalitatii sistemelor de telecomunicatii voce-date din companii”.

Orientarea noastra pentru 2009-2010 porneste de la controlul clar al costurilor asociate unor reparatii ce pot fi prinse in contracte protective de service, control care sa incadreze perspectiva ambigua a defectarii unor echipamente critice din infrastructura de telecomunicatii a unei companii.

Criza economica poate lovi din exterior, asa cum se intampla pentru majoritatea in prezent, pentru ca mass-media trage, foc cu foc, pe toate fronturile. Problema unei companii devine reala si acuta cand criza se manifesta in interior, mai ales cand infrastructura de comunicatii cade. Cu discernamant, evitam impactul unui faliment care nu ne priveste, tinem la distanta acel eveniment extern. Insa, de exemplu, nimanui nu ii place sa se defecteze centrala telefonica si angajatii sa vorbeasca intre ei pe mobil, cu costuri aditionale. La fel poate fi si cu retaua de date. Firmele care se zgarcesc la tarate, cum spune romanul, si nu se asigura cu Servicii de mentenanta controlate an de an, intra in plati neasteptate si fortate cand criza exterioara se suprapune cu criza din interior.

Desi criza va actiona cu ‘”succes” cel putin pana cand companiile vor reanaliza valorile proprii de suprevieturire si de business “pe plus”, totusi credem ca vor fi firme care vor functiona optim si in noul context, pentru ca au sau Manageri atenti, sau Planuri adecvate, sau Orientare noua. Sau pe toate la un loc si in acelasi moment.

Noi vedem in primul rand firmele orientate pe servicii de ‘asigurari’ ca fiind pilonul 1, si asta pentru ca orizontul lor se largeste si se adreseaza fie potentialilor clienti neprotejati in interior, fie celor deja asigurati, dar care vor o noua functie: Portabilitatea calitatii serviciilor in structura SLA.

Probabil ca lumea se va uita de 3-4 ori inainte sa plateasca ceva, mai ales in cazul achizitiilor, dezvoltarii. Suntem de acord si ii insotim cu Experienta si rabdare in analiza de necesitati. Pentru ca solutia noastra poate fi in Consultanta, Audit si Suport Tehnic, care sa faca simtite costurile controlate, protectia investitiei anterioare si re-orientarea upgrade-urilor viitoare.

Telecom Data Consulting este o companie echilibrata si raspunde repede la schimbari, adecvat si ecologic pentru clientii actuali si viitori. Suntem pregatiti sa acordam asistenta de business si tehnica Pentru cei care care raspund de sistemele de telecomunicatii din companii: Director IT, Logistica, Economic, General etc.

Am investit in primii cinci ani si vom investi mai mult decat incredere in Telecom Data, in personalul si infrastructura de service si suport tehnic pentru sisteme si aplicatii telefonice IP si de date Nortel, Ericsson, Mitel, Cisco, RAD, Microsoft etc. Forta si calitatea umana, cunostintele si know-how-ul, precum si modul nostru de lucru ne permit sa onoram in 2009 chiar si o crestere a numarului de clienti cu 50%, pentru ca suntem constienti de ceea ce avem in prezent si pregatiti pentru ceea ce ne dorim in viitor.

Speram sa avem succes, rasplatind increderea ca putem onora statutul de furnizor si garant al serviciilor de mentenanta pentru sistemele de telecomunicatii. Noi ne asumam raspunderea chiar de acum si credem ca merita sa ramanem in contact.

Despre Telecom Data Consulting

Telecom Data Consulting este companie 100% romaneasca, infiintata in 1992, , certificata ISO 9001, cu competente si certificari de business de la cei mai importanti dezvoltatori de solutii de telecomunicatii si networking din lume, Nortel, Mitel, Avaya, Cisco, Microsoft, RAD, cu clienti locali si internationali.

Suntem conectati cu dumneavoastra: telefon ++4.021.320.21.20.
daniel.tanase@telecomdata.ro

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/telecom-data-consulting/telecom-data-consulting-isi-anunta-orientarea-de-business-pentru-2009-2010