La Femme, de 10 ani in Bucuresti

BUCURESTI - 27 noiembrie 2007

Comunicat tip General in Afaceri

In luna decembrie fashion brandul La Femme sarbatoreste 10 ani de la lansarea in Bucuresti.

La Femme, de 10 ani in Bucuresti

Din primul an de activitate La Femme inregistrează o crestere continua a cifrei de afaceri pe piata articolelor vestimentare si a accesoriilor din Bucuresti. Cresterea pe o piata competitiva, ca Bucurestiul, se datorează calitatilor brandului, care au asigurat succesul in randul clientelor si extinderea retelei de magazine. Conceptul propus de La Femme este o asimilare a tendintelor sezonului in acord cu personalitatea si stilul de viata ale femeii metropolitane. Astfel mii de femei au regasit in La Femme un brand prin care sa-si exprime individualitatea, iar succesul La Femme se datoreaza mai ales gradului de multumire al clientelor.
Stilul chic&trendy, calitatea, accesibilitatea si diversitatea modelelor de haine si accesorii constituie elemente care au determintat preferinta pentru produsele La Femme.
Dincolo de calitatea produselor, La Femme a acordat o importanta deosebita calitatii serviciilor. S-au implementat programe de fidelitate pentru cliente, programe de pregatire a angajatilor, actiuni constante de reamenajare a magazinelor si de deschidere a altora în noi locatii, pentru un plus de disponibilitate si accesbilitate.
Pana acum acestea au fost elementele cheie in consolidarea brandului.
In continuare, creşterea pietei face indispensabila construirea de avantaje competitive sustenabile, o retea extinsa si o marca puternica.
In urmatorii ani vom fi mai aproape de tot mai multe femei prin extinderea retelei de magazine in diferite locatii din Bucuresti si din tara.
In prezent La Femme desfasoara un proces de consolidare a imaginii si cresterea gradului de recunoastere la nivel national. Studiile ne-au demonstrat ca imaginea actuala nu concorda cu realele calitati ale brandului.
Un rol foarte important in acest proces ii revine comunicarii. Comunicarea la nivel de punct de vanzare si comunicarea in presa (scrisa si electronica) au fost principalele modalitati de promovare a marcii La Femme. In 2007 am acordat o atentie deosebita activitatilor de comunicare cu clientul prin lansarea programului de fidelizare pe baza de card si a programului de e-CRM.
In viitor vom consolida imaginea La Femme prin activitati sustinute de PR si BTL. In 2008 un procent insemnat din bugetul de marketing este dedicat programelor de PR. Incepand cu anul viitor La Femme va desfasura campanii de sprijinire a luptei impotriva cancerului de san.

Despre Tex-As Group

Magazinele La Femme comercializeaza haine si accesorii pentru femei. Stilul este smart casual cu doua directii complementare: classic business si trendy.
Istoria La Femme incepe in anul 1994, cand in Pitesti, pe strada Teilor la numarul 27 bis, se deschide primul magazin.
Pana in prezent reteaua La Femme cuprinde 7 magazine localizate in Bucuresti (4 magazine), Pitesti (2 magazine) si Constanta (1 magazin). In urmatorii ani La Femme va extinde reteaua de magazine in diferite locatii din Bucuresti si din tara.




*pentru informatii suplimentare va rugam sunati la numarul: 0730 909 127
Laura Bolog, marketing&PR manager


pr@lafemme.ro