TradeAds Interactive lansează primul produs de măsurare a impresiilor vizibile din România

BUCURESTI - 9 mai 2012

Comunicat tip Produse / Servicii in IT&C, Internet

TradeAds Interactive lansează, în premieră pe piaţa de publicitate online, un instrument inovator de măsurare a eficienţei campaniilor de comunicare. Produsul poartă denumirea de Adnaliser şi se bazează pe un mecansim care stabileşte gradul de vizibilitate al bannerelor din campanii.

TradeAds Interactive lansează primul produs de măsurare a impresiilor vizibile din România

Adnaliser introduce pe piaţa de publicitate online conceptul de „impresii vizibile” care desemnează numărul de bannere văzute efectiv de utilizatorul de Internet. În urma efectuării unei cercetări şi a unor studii preliminare, echipa TradeAds a constatat faptul că 40% din bannerele livrate nu sunt niciodată văzute de utilizatori.

Parametrii conform cărora se stabileşte gradul de vizibilitate a bannerelor sunt: procentul din suprafaţa medie a bannerului văzută de utilizator şi timpul cât utilizatorul a văzut reclama. Mecanismul pe care se bazează Adnaliser este acela de a colecta prin intermediul unui cod JavaScript informaţii privind comportamentul bannerului pe site. Adnaliser evaluează şi raportează astfel fiecare impresie în contextul real al procesului.

 „Ne-am dorit să aducem acest concept de impresii vizibile şi pe piaţa online din România, în condiţiile în care în Europa există foarte puţine produse ce aplică o tehnologie similară cu cea a software-ului nostru. Credem că Adnaliser va contribui la eficienţa campaniilor online de comunicare, atunci când Advertiserii şi Publisherii vor afla care este numărul real de afişări contorizate pe campanie. Şi, aşa cum o dovedesc statisticile nu doar de la noi, dar şi din alte pieţe primare, numărul lor este destul de mic”, a declarat Valentin Oeru, Director Executiv TradeAds Interactive.

„În perioada următoare vom introduce în acest instrument un alt criteriu de măsurare și evaluare: analiza campaniilor online în termeni de GRP. Astfel sperăm că vom aduce și mai aproape de piața de marketing comunicarea online. Măsurarea la nivel de audiență și compararea cu audiența din TV este următorul pas firesc în planificarea și analiza campaniilor de comunicare online”, a mai declarat reprezentantul TradeAds.

Scopul Adnaliser este de a furniza categoriilor de publicuri direct interesate de optimizarea campaniilor de publicitate online, rapoarte specifice privind numărul exact de impresii pe care le furnizează bannerele din campanii.

Avantajele folosirii Adnaliser de către principalii săi beneficiari:

Pentru Advertiseri şi agenţii de publicitate

    Gestionarea eficientă a bugetelor din campaniile de comunicare.Obţinerea de informaţii cu privire la cei care văd bannerele din campanie (demografice).Deţinerea controlului asupra modului în care mesajul ajunge la public.

Pentru Publisheri

    Maximizarea valorii zonelor de reclamă online.Câştigarea încrederii Advertiserilor de a investi în anumite zone din site.Afişarea de reclamă în condiţiile unei competiţii pentru o poziţie mai bună a bannerului în site.

Serviciul poate fi folosit momentan doar beta.

O dată cu lansarea serviciului, TredeAds Interactive oferă 20 de vouchere în valoare de 50€ primilor 20 care ne scriu pe adresa contact@adnaliser.com. Oferta este valabilă în perioada: 10.05.2012-10.06.2012.

Participanţii la RoNewMedia 2012, eveniment ce are loc în zilele de 16,17, 18 mai 2012, la Bibilioteca Naţională a României, vor avea posibilitatea de a primi vouchere Adnaliser. TradeAds Interactive va susţine seminarul „Soluţii de măsurare a campaniilor online în termeni de GRP”,  în ziua a doua a evenimentului.

Detalii pe http://www.ronewmedia.ro/programme/2/workshops.

 

www.adnaliser.com

E-mail: contact@adnaliser.com

Tel.: +40 212 09 56 79

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/tradeads-interactive-srl/tradeads-interactive-lanseaz-primul-produs-de-msurare-a-impresiilor-vizibile-din-romnia