Kandia isi indulceste business-ul cu HERMES SFA de la Transart

Cluj-Napoca - 4 august 2015

Comunicat tip Produse / Servicii in Afaceri, IT&C, Retail

Kandia Dulce Romania a implementat sistemul SFA - HERMES Merchandising & Marketing punand bazele unui sistem informational de suport decizii de trade marketing si business development in FMCG . Automatizand intreaga echipa mobila ce desfasoara activitate de teren – Field Force & Key Acount Representatives, cu sistemul HERMES pe terminale Android, compania si-a transformat forta de reprezentanti mobili in cea mai importanta sursa de informatii de business verificate, culese permanent din piata.

SFA HERMES - Transart

SFA HERMES - Transart

 In domeniul nostru de activitate, utilizarea instrumentelor informatice moderne care implica input de la oamenii din teren devine de importanta strategica. HERMES poate fi privit ca un sistem viu de senzori specifici care ofera rapid feedback echipei noastre de management, in urma aplicarii strategiei de marketing si vanzari in punctele de vanzare. 

Dl. Mihai Georgescu, Managing Director – Kandia Dulce Romania

Informatiile culese in baza unui set extins de chestionare de trade-marketing sunt centralizate si livrate sub forma unor rapoarte de lucru, rapoarte ce se constituie practic intr-un set de instrumente extrem de valoroase care permit fundamentarea deciziilor tactice, de punere in practica si implementare a strategiei de dezvoltare a afacerii.

In domeniul nostru de activitate, utilizarea instrumentelor informatice moderne care implica input de la oamenii din teren devine de importanta strategica. Informatiile critice de business circula rapid in ambele sensuri. De sus in jos, modeland viziunea strategica sub forma de actiuni concrete, codate in sistemul informatic. Dar si de jos in sus, ca bucla de feedback, cand informatiile specifice culese de reprezentantii nostri de la punctele de vanzare, ne permit sa monitorizam evolutia afacerii. HERMES poate fi privit ca un sistem viu de senzori specifici care ofera rapid feedback echipei noastre de management, in urma aplicarii strategiei de marketing si vanzari in punctele de vanzare.” - Dl. Mihai Georgescu, Managing Director – Kandia Dulce Romania

Acoperind intreg spectrul de activitati de promovare, pe principalele canale de vanzare din FMCG, Modern Trading (MT - vanzarile prin KA) si Traditional Trade (TT - distributia traditionala), echipa de conducere si business development a Kandia, beneficiind de suflul nou adus de dl. Alin MIHESAN, a dorit sa puna in practica o viziune noua, elaborand un set complex de cerinte care au putut fi modelate si livrate cu ajutorul sistemului HERMES - SFA #1 in Romania.

Am ales HERMES in urma unui screening complet al solutiilor disponibile, solicitand oferte si demo de la principalii furnizori. Demo-ul furnizat de Transart, calitatea tehnica a aplicatiei mobile, referintele extrem de bune si apoi discutiile directe avute cu echipa Transart, ne-au convins ca si din punct de vedere business, Transart are experienta, cunoaste in detaliu tematica si ne poate configura in timp scurt sistemul dorit de noi. Oferta financiara atractiva si flexibilitatea in negociere ne-au permis sa parafam intelegerea si sa trecem rapid la implementare.” a declarat Dl. Alin Mihesan – Business Development Manager, Kandia Dulce Romania.

Implementarea a decurs fara probleme, cu intarzierile neplanificate cu tot, incadrandu-se in mai putin de trei luni de la start, respectandu-se practic toate termenele asumate de comun acord pana in faza de Go Live.

In ce priveste departamentul de vanzari, principala imbunatatire sesizata dupa implementarea HERMES este pe partea de organizare, monitorizare si control al activitatii desfasurate de echipa din teren. Acum pot vedea activitatea desfasurata de fiecare membru al echipei si pot interveni rapid, cu feedback concret si punctual,de cate ori consider ca este necesar. Mai mult, intrucat o parte din bonusul primit depinde de activitatea inregistrata in sistem, oamenii nostrii au acceptat si adoptat rapid HERMES, de indata ce au realizat cat de mult ii ajuta aplicatia sa-si faca treaba si sa-si atinga obiectivele. Suntem realmente multumiti, in special de faptul ca sistemul imaginat de noi a prins viata cu ajutorul HERMES.” a declarat dl Radu Mazuru, Sales Manager Kandia

Daca anterior implementarii HERMES, se culegeau un numar foarte limitat de informatii - in baza unor chestionare pe hartie, in urma implementarii beneficiarul obtine un sistem profesional de culegere de informatii pentru suport decizional in zone ca: merchandising, distributie, vizibilitate, plasari, competitie, stocuri, storecheck, coaching.

Sunt fericit pentru ca am reusit sa controlam noi modul in care a fost desenat sistemul (KARM), astfel incat acesta sa fie extrem de util pentru manager. Il folosim in prezent atat pentru analize si decizii tactice/operationale cat si pentru evaluarea activitatii oamenilor si fundamentarea unor decizii de HR (bonusuri/penalizari). HERMES asigura o transparenta in organizatie, fiind acel tert neutru care inregistreaza modul in care membrii echipei isi indeplinesc sarcinile. Pe de alta parte, informatiile culese in sistemul HERMES ne ajuta sa intelegem diferentele si sa facem o paralela intre datele proprii si informatiile strategice livrate de companii specializate – gen Nielsen.” a mai declarat dl Alin MIHESAN, manager proiect implementare HERMES - KARM, Kandia Dulce Romania.

Despre Kandia

Kandia Dulce S.A. este cel mai mare producator roman de dulciuri . Cu o istorie indelungata pe piata dulciurilor si un portofoliu de marci extins, Kandia Dulce este o companie de referinta pe multe din segmentele in care activeaza. ROM este lider de piata in categoria de batoane cu peste 30 de milioane de batoane vandute in 2013, cate un baton pentru orice roman din intreaga lume. Magura este prima optiune a romanilor in categoria de miniprajituri cu peste 34 de milioane de prajituri vandute in 2013. Ciocolata Kandia, intensa si sofisticata, incanta simturile consumatorilor din 1890. Laura, Primola, Sugus si Silvana nu fac decat sa intregeasca prin oferta lor gusturile consumatorilor care apreciaza si aleg din ce in ce mai mult produsele fabricate in Romania.