Sistemul ERP de la Transart folosit de peste 130 companii din IT, electronice, electrocasnice

Cluj-Napoca - 27 iunie 2017

Comunicat tip General in Afaceri, Finante / Contabilitate, IT&C

Clujenii de la Transart, producător de software ERP pentru afaceri cu peste 1.300 clienți numai în România dezvăluie faptul că peste 10% dintre clienții din portofoliu apartin industriei IT apartinand diverselor subcategorii: comercianți și distribuitori de electronice si electrocasnice, computere, echipamente GSM dar și accesorii, sisteme de securitate și protecție.

Construit în jurul unui soft ERP bine optimizat pentru afaceri de comerț și distribuție, sistemul integrat propus IMM-urilor românești oferă acel mix de caracteristici și funcționalități care stă astăzi la baza parteneriatului de cursă lungă cu reprezentanți de seamă ai acestei industrii.

Gestionând tematici specifice, legate de producție - asamblare, garanții și service, utilizare coduri de bare pentru inventariere rapidă și recepții de marfă, integrare cu magazin on-line, interfață de vânzare retail pentru integrarea caselor de marcat/POS etc., Transart propune un sistem integrat stabil, actualizat la legislație și adaptat nevoilor industriei, cu un mix de tip ERP+WMS+BI+eCommerce.

 Iată și câteva dintre cele mai apreciate caracteristici disponibile pentru industria IT:

- integrarea gestiunilor și evidența exactă a stocurilor pentru afaceri cu mai multe puncte de lucru;

- circuite de asamblare și service integrate în aplicație de gestiune și contabilitate;

- peste 400 rapoarte predefinite standard în ERP și câteva mii de rapoarte personalizate;

- integrarea nativă cu BI Adviser instrument bazat pe tehnologie Qlik pentru monitorizare, analize de business și suport decizional ;

- actualizările legislative sunt trimise prompt astfel încât sa faciliteze depunerea declarațiilor fiscale in timp util;

- integrare cu Warehouse Manager, componentă nativă pentru optimizarea activității din depozit;

- componentă proprie de Retail POS pe partea de magazin;

- integrare cu soluții de e-Commerce B2C/B2B verificate, dezvoltate de parteneri;

- notificări E-mail la emitere factură, scadențe, încasări etc., trimise automat către clienți și furnizori.

Încă de la începuturile noastre fiecare aplicație pe care am dezvoltat-o a fost rezultatul acelorași convingeri. Datorită acestora, soluțiile noastre au devenit mai mult decât niște instrumente de lucru obișnuite. De peste 20 de ani dezvoltăm software dedicat afacerilor care îi ajută pe oameni să devină mai buni și mai productivi, iar firmelor le oferă suportul necesar pentru a-și atinge întregul potențial de creștere.