Utv are o noua echipa de management

BUCURESTI - 29 septembrie 2009

Comunicat tip General in Media / Publicitate

Incepand cu luna septembrie, echipa Utv s-a intregit prin venirea lui Horia Galateanu – Director General si a Andreei Carp – Director de Muzica si Programe. Venirea lor concorda cu rezultatele in continua crestere inregistrate de Utv in anul 2009: 33.139% cota de piata dintre televiziunile muzicale, o crestere de 80% in audientele generale ale statiei, cel mai mare numar de GRP30L dintre televiziunile de profil, o crestere de +30.78% pe TotalTV si +13.23% pe Televiziuni Muzicale.

Dupa o experienta de trei ani in presa de afaceri - Ziarul Financiar si Revista Biz - Horia Galateanu a ales postul de consultant la Roland Berger Strategy Consultants. De acolo, dupa patru ani, a devenit director general al firmei Metropola Imobiliar. Ulterior, aceeasi pozitie a ocupat-o in cadrul companiilor Sport Distribution Group si GIPO din grupul Gemisa. Acum, cu o bogata experienta manageriala atat la nivel strategic cat si la nivel operativ, Horia Galateanu a venit la conducerea Utv.
Cu experienta variata in public relations si sales, Andreea Carp a intrat in industria entertainment-ului acum 3 ani, ca parte a echipei de productie pentru compania americana Filmtiger, cu care a realizat mai multe productii cinematografice in estul Europei. Ea vine astazi cu abordarea practica si cunostintele sale in echipa Utv, ocupandu-se de Departamentul de Muzica si Programe.
In luna august, Utv a fost televiziunea muzicala cu cea mai buna cota de piata, respectiv 33.139%, dintre televiziunile muzicale. De asemenea, Utv a inregistrat in comparatie cu luna august a anului trecut o crestere de 80% (0.182 vs. 0.101) in audientele generale ale statiei (Rtg%), iar in perioada ianuarie-august 2009 Utv are cel mai mare numar de GRP30L ceea ce semnifica ca a atras cele mai multe bugete de publicitate dintre televiziunile de profil!
Din punct de vedere al audientelor, pozitia Utv a crescut in 2009 la 1.147% din piata televiziunilor din Romania (Target 15-34 ani u+g) si la 31.347% din piata televiziunilor muzicale.
Comparativ cu anul 2008 aceasta semnifica o crestere de +30.78% pe TotalTV, respectiv +13.23% pe Televiziuni Muzicale.

Despre U MEDIA STORE

Utv, lansat in 9 aprilie 2005 ca prima televiziune interactiva din Romania, este lider de piata in randul televiziunilor de profil si continua sa fie cel mai indraznet post romanesc de muzica.
Utv este inspirational, este indrumator, vorbeste despre diversitate, despre preferintele si stilul de viata al tinerilor, despre depasirea limitelor si mai ales despre libertatea de a-ti alege ce-ti doresti sa devii!
Utv este About U.

office@utv.ro
www.utv.ro

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/u-media-store/utv-are-o-noua-echipa-de-management