Simpozion „Management for Customer Service Excellence” 14 Iunie, Capital Plaza - Bucureşti

BUCURESTI - 7 iunie 2012

Comunicat tip Administrativ / Management in Media / Publicitate, Sanatate, HoReCa, Retail, HR

Doriţi să comunicaţi eficient şi să oferiţi credibilitate clienţilor dumneavoastră?

VBS Business Solutions vă invită să participaţi la simpozionul despre excelenţă în relaţia cu clienţii - “Management for Customer Service Excellence” în data de 14 Iunie 2012 între orele 10:30 - 18:30 la Capital Plaza - București.

Simpozion  „Management for Customer Service Excellence” 14 Iunie, Capital Plaza - Bucureşti

În cadrul evenimentului veţi afla de la cei mai buni speakeri în domeniu tainele fidelizării clienţilor, având în vedere:

~ Puterea leadership-ului într-o companie orientată către client

~ Marketingul prin educarea clientului

~ Implementarea unei campanii eficiente de mystery shopping

~ Restaurarea încrederii prin gestionarea corectă a reclamaţiilor

~ Ce nu se spune niciodată despre excelenţă

~ Când vânzarea și negocierea omoară relaţia cu clientul

~ Relaţia client-furnizor, un “organism viu”Customer Care for “little clients”

~ Excelenţa în turismul românesc: offline versus online

„Este vital ca fiecare companie să conştientizeze importanţa loializării clienţilor în crearea şi menţinerea unei afaceri de succes, prin investiţia în perfecţionarea continuă a angajaţilor săi,  pentru a oferi de fiecare dată un serviciu excepţional. Angajaţii care relaţionează direct cu clienţii fac mai mult decât să aducă venituri firmei, reprezintă imaginea companiei în piaţă, iar dacă reclama negativă ridică costurile pierderii unui client la sume exorbitante, efectul cauzat de pierderea renumelui printr-un serviciu neprietenos este devastator”, declara Cosmina Voichiţa Meseşan, Manager VBS - Business Solutions, principalul organizator al evenimentului.

"Leadeship-ul într-o organizaţie orientată spre client se simte şi se vede atât la fiecare om care reprezintă compania cât şi în fiecare acţiune a acesteia. De aceea este important să dezvoltăm un spirit de “a ne păsa” de client mai mult decât a ne păsa de obiective, target-uri şi indicatori. Sigur că şi acestea sunt importante însă fără clienţi sau cu clienţi nemulţumiţi care se îndreaptă spre concurenţă nici nu mai avem despre ce discuta şi analiza cu privire la obiective, target-uri, etc. Mai mult, o puternică cultură organizaţională orientată spre client este mai greu de copiat de către concurenţă şi poate fi un avantaj competitiv însemnat în zilele noastre ”, relata Cristian Fertea,  trainer şi dezvoltator Academia Succesului.

“Pare mult mai uşor să construim şi să menţinem o relaţie, decât să vindem şi să negociem. Targetul de vânzări şi preţul sunt două elemente de presiune constantă în relaţia cu clienţii. Ce se poate face pentru a vinde suficient de mult şi a negocia suficient de bine, şi totuşi să menţinem relaţia cu clienţii? Dacă ai o problemă pe care vrei să o rezolvi, vino alături de noi pentru a căuta cele mai potrivite soluţii pentru tine”, menţiona Vlad Dutescu, manager Sandler Training în România

Evenimentul este dedicat companiilor orientate către client: manageri, antreprenori, directori de resurse umane, vânzări, Customer Care.

Simpozionul Management for Customer Service Excellence va reuni cei mai importanţi speakeri din domeniu: Cosmina Voichiţa Meseşan – General Manager VBS Business Solutions, Ovidiu Atanasiu – Senior Consultant Accelera Business Strategy, Florin Barhalescu – General Manager Icar Tours, Vlad Dutescu – Manager Sandler Training în România, Adelina Cârstea – Președinte Asociaţia Share Experience, Cristian Fertea – Trainer și dezvoltator Academia Succesului, Diana Matache – Business Developement Executive Dent Estet, Cristian Cârstoiu – Fondator editura Audiosfera.

PROGRAM EVENIMENT:

A.Management for Customer Service Excellence

10.30 – 11.00: Welcome Coffee

11.00 – 13.00: Partea I – Simpozion

13.00 – 13.30: Business Coffee & Networking

13.30 – 15.30: Partea II – Simpozion

B. Fidelizarea clienţilor începe la o cafea

15.30 – 16.00: Business Coffee & Networking

16.00 – 18.30: Schimb informaţional I / II (2 sesiuni de discuţii)  

Fii sponsor la eveniment sau participă altături de cei mai importanţi speakeri din domeniu la simpozionul “Management for Customer Service Excellence”!

Pentru detalii şi înscrieri, vă rugăm să contactaţi organizatorii la:

Tel: 0725.92 86 00 / 0751.09 00 12 

E-mail: evenimente@solutiideafaceri.ro;

www.fidelizareclienti.blogspot.ro / www.solutiideafaceri.ro

Formular de înscriere:

http://www.mailagent.ro/files/021bb2000c7ee2/Mystery%20Shopping%20-%20Barometrul%20satisfactie%20clientului%282%29.pdf

Despre VBS Client Research Consulting

Compania înfiinţată în 2004 de către Meseşan Cosmina Voichiţa, experienţă internaţională în Mystery Shopping şi Customer Care (Los Angeles - California, USA, 2005 – 2008); Specializare în Cercetări de Marketing la Universitatea din Georgia & MRII (Marketing Research Institut International), MRA, ESOMAR; Certificare Mystery Shopper – MSPA Europe & North America; Membru ESOMAR 2008 - 2009 (European Society for Opinion and Marketing Research); Economist licenţiat (Universitatea Babes Bolyai, FSEGA) – Bachelor of Arts in Economics (equivalency IERF ,USA); Formator Autorizat – Certificat EuroPass (engleză & franceză); Membru fondator al asociaţiei TEN, Tourism Experts Network şi autoarea primului Ghid de instruire de Mystery Shopper din România – “Tot ce trebuie să ştii pentru a fi un bun client sub acoperire sau misterios”.

Mystery Shopping * Training - Customer Care * Studii de Marketing * Consultanţă

www.solutiideafaceri.ro * www.fidelizareclienti.blogspot.com

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/vbs-client-research-consulting/simpozion-management-for-customer-service-excellence-14-iunie-capital-plaza-bucureti1