Romania de la - la +

BUCURESTI - 24 iulie 2008

Comunicat tip General in Educatie / Cultura

Scoala de Vara pe tema „Rebranding Romania” s-a desfasurat in perioada 30 iunie-13 iulie, in Bucuresti. Cei 23 de participanti, studenti din diferite centre universitare ale tarii, au fost impartiti in echipe si au realizat campanii de promovare ale Romaniei. In data de 13 iulie au avut loc prezentarile finale, iar echipa formata din Ruxandra Oancea, Andrei Lacatus si Andreea Apetroae a fost desemnata castigatoare.

„Romania de la – la +” este conceptul echipei castigatoare. Strategia porneste de la o campanie interna prin care se doreste schimbarea perceptiei romanilor despre imaginea tarii lor si continua cu promovarea pe plan extern.

„Noi am realizat o campanie care sa-i determine pe tinerii cu potential, dar inactivi, sa se implice pentru a construi o noua Romanie. Prima etapa consta intr-o mobilizare si o selectie a acestor tineri, folosind mesajul „Hate something, change something!”. Ii identificam pe cei care pot schimba ceva, formam o comunitate si ii implicam in diferite activitati. Construim pentru ei o platforma de comunicare pe mai multe domenii, scopul fiind ca acestia sa fie vazuti ca o garantie a calitatii, apoi ii implicam si in activitati externe. Etapa a doua consta in promovarea in strainatate a existentei unei “noi Romanii” de calitate, o tara care evolueaza de la minus la plus.”, afirma castigatorii.

Scoala de vara „Rebranding Romania”, editia a 9-a, proiect al Organizatiei studentesti VIP Romania nu se incheie aici. Pe parcursul a doua saptamani au avut loc conferinte, workshopuri si dezbateri la care au fost prezenti: Dan Puric, Alteta Sa Regala Principele Radu al Romaniei, Crenguta Rosu (DC Communication), Dragos Bucurenci (Maimultverde), Monica Jitariuc (PR Coordinator Friends Advertising), Bogdana Butnar (Senior strategic planner Mc Cann Ericson), Bogdan Naumovici (23 Ideas), Doris Mircea (Director al Direcţiei de Presă şi Diplomaţie Publică din Ministerul Afacerilor Externe), Dumitru Bortun (Presedinte ARRP), Lucian Trasa (GM& Strategy Director), Eduardo Luz (GM INBEV Romania), Sever Avram (Presedinte executiv EUROLINK - House of Europe), Maria Cernat (profesor Facultatea de Jurnalism), Codin Oraseanu (IQ ads) si Catalin Stroe (Marketing and Sales Manager Asirom).

Etapa a doua a proiectului consta in lansarea unei brosuri ce va contine campania castigatoare, testimonialele invitatilor precum si eseuri pe tema „Se practica brandingul de tara in Romania?”. Aceasta brosura va fi trimisa institutiilor, presei si liderilor de opinie din Romania.

Scoala de Vara 'Romania secolului XXI' este sustinuta de InBev Romania, Exim Bank, Asirom, ARRP, Orange Concept Store si ARDOR. Parteneri media: TVR, Student FM, IQads, Metrorex, HIPO, Monopoly TV si Money Express. Parteneri educationali: Editura Publica, Photo Magazine, Academia Britanica de afaceri, Editura Tritonic, Academia de Studii Economice din Bucuresti.


Despre Voluntari pentru Idei si Proiecte

VIP Romania implineste anul acesta 10 ani. Este o organizatie formata exclusiv din studenti, iar activitatea pe care o desfasoara este contributia la transformarea mediului social, economic si politic. Proiectele organizate de VIP Romania (printre care Studentul Anului, Impact Marketing School, Personal Development School etc.) descopera, formeaza si dezvolta o comunitate de tineri cu potential ridicat si abilitati de lider.

Nona Beicu
PR Manager
VIP Romania
nona.beicu@vipromania.ro