Wallet Buzz – Ongoing Mobile Marketing

BUCURESTI - 30 aprilie 2013

Comunicat tip Produse / Servicii in Media / Publicitate, Social, Tehnologie

Live site

Wallet Buzz, prima platformă de mobile marketing din România, cât și prima aplicație pentru smartphone-uri ce folosește geolocația,a atins un număr de 10 mii de utilizatori și 35 de comercianți în primele 6 luni de la lansare

Iconita aplicatiei din Google Play si App Store

Iconita aplicatiei din Google Play si App Store

 Principala problema a promotiilor comunicate prin spoturi TV, radio sau prin outdoor este ca ele nu sunt targetate incat sa ajunga doar la publicul interesat de oferta. In prezent, conceptele care functionau odata nu mai sunt valabile si rezultate bune se vad la promotiile care au loc acolo unde se afla consumatorul.  

Mihai Putinelu

În concordanță cu cerințele utilizatorilor, Wallet Buzz plănuiește o extindere națională în cele mai importante orașe (Timișoara, Cluj, Craiova, Constanța, Brașov, Iași, Oradea, Sibiu, Bacău, Arad, Pitești, Ploiești, Suceava). În acest sens, comercianții pot utiliza gratuit această nouă metodă de promovare pentru o perioadă de 3 luni.

Aplicația Wallet Buzz este disponibilă în acest moment pe telefoanele cu sisteme de operare Android și iOS, cu un update făcut la mijlocul lunii aprilie. Îmbunătățirile sunt in cazul geolocației, posibilității de a selecta cu ușurință orașul în care cauți ofertele și categoriile de care este interesat utilizatorul. Dezvoltatorii Wallet Buzz plănuiesc lansarea aplicației pentru Blackberry și Windows Phone până la sfârșitul acestui an.

Anul acesta, Wallet Buzz a câștigat premiul 1 la categoria Best Use of Mobi Advertising, organizată de Ziarul Financiar în cadrul evenimentului ZF Mobilio 2013, iar în luna martie a participat ca speaker la conferința Promotions NOW organizată de SMARK.  La jumătatea acestei luni, Wallet Buzz a lansat o campanie la un radio din București.

Wallet Buzz, prima platformă de mobile marketing din Romania ce folosește geolocația, s-a lansat în luna noiembrie a anului 2012.

    Utilizatorii pot naviga prin cele șase categorii ale aplicației (Restaurants & Bars,  Health & Beauty, Fashion, Electronics & Retail, Auto, Financial & Business), găsind brandurile favorite și cât de aproape sunt locațiile pe care le frecventează, sau pot fi înștiințați de ofertele acestora în momentul în care trec prin zona unui comerciant (mesaj de tip push). În același timp, utilizatorii pot beneficia de un voucher, rapid și comod, acesta fiind generat automat.

Având aplicația Wallet Buzz instalată, utilizatorul nu trebuie să tiparească respectivul cod promoțional, trebuie doar să aibă telefonul asupra sa în momentul în care dorește să beneficieze de oferta aleasă. În plus, prin aplicația Wallet Buzz, nu vor fi niciodată nevoiți să platească pentru a beneficia de un voucher.

              Comercianții înscriși în platforma Wallet Buzz au posibilitatea de a-și lansa ofertele direct în buzunarul potențialilor clienți - ofertele pot fi vizualizate și accesate instant, indiferent de locație, de pe smartphone-ul utilizatorului.

Folosirea geolocației și a mesajelor de tip push constituie un alt mare avantaj, atât pentru comercianți, cât și pentru utilizatori. Ca utilizator, vei fi mereu la curent cu ofertele din jurul tău și vei fi notificat de cele din categoriile tale preferate. Astfel, comercianții își măresc virtual suprafața magazinului și rata de răspuns a clienților.

Pentru mai  multe informații despre aplicația Wallet Buzz, vizitați www.walletbuzz.ro sau www.facebool.com/walletbuzzapp

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/walletbuzz/wallet-buzz-ongoing-mobile-marketing