Parericlienti.ro – o decizie buna inseamna o decizie informata

BUCURESTI - 11 ianuarie 2017

Comunicat tip General in Social

Modalitatea in care astazi clientii iau decizii de cumparare s-a schimbat dramatic comparativ cu anii precedenti. Un numar impresionant de oameni isi fac cumparaturile online, iar atunci cand ajung de fapt in magazinele fizice, cauta si citesc recenzii si pareri prealabil si compara preturile.

Parericlienti.ro – o decizie buna inseamna o decizie informata

Cumparatorii de astazi sunt mai informati ca niciodata si iau decizii in deplina cunostinta de cauza. Isi culeg informatiile din diferite surse, indiferent ca vorbim despre mediul online sau pareri de la apropiati si cunostinte. Din acest moriv, timpul de decizie pentru a face o achizitie este unul indelungat.

Recenziile, cu alte cuvinte, pareri venite de la clientii care au achizitionat un anumit produs de la un anumit furnizor, ii ajuta pe oameni sa inteleaga pe deplin un produs sau un serviciu din punctul de vedere al unui cumparator. Asadar, cu Social Media la indemana oricaruia dintre noi, care sprijina circulatia libera si rapida a informatiei, nu este de mirare faptul ca un procent semnificativ de 61% dintre cumparatori citesc numeroase pareri online inainte de a cumpara un produs.

In plus, un procent de 72% dintre cumparatori au in egala masura incredere in recenziile online, precum si in recomandarile primite de la familie sau prieteni. In medie, 4 din 5 cumparatori au marturisit ca si-au schimbat decizia de achizitie pentru un anumit produs sau serviciu din cauza unei pareri negative. Mai mult decat atat, 92% dintre cumparatorii din intreaga lume declara ca au mai multa incredere in recomandarile primite de la prieteni, familie si persoane necunoscute, decat in oricare forma de promovare implementata de branduri.

Parericlienti.ro ii ajuta pe cumparatori sa ia cea mai buna decizie de cumparare si ajuta brandurile sa-si cunoasca mai bine clienti, precum si nevoile lor, astfel incat sa le intruneasca asteptarile. Cumparatorii au posibilitatea de a-si expune experientele pe care le-au avut cu un anumit furnizor de produse sau servicii, iar furnizorii pot profita de aceasta ocazie pentru a le imbunatati.

Este vorba despre o abordare transparenta, multumita careia se poate crea o comunicare onesta intre branduri si clienti, astfel incat rezultatele sa aduca beneficii ambelor parti.

Asadar, ca brand, este important nu doar sa-ti cresti vizibilitatea, ci si sa primesti cat mai multe pareri din partea clientilor. Astfel vei putea sa-ti imbunatatesti credibilitatea in randul clientilor.

In calitate de cumparator, parerea ta va fi intotdeauna importanta pentru ceilalti. Consumatorii sunt astazi de 5 ori mai dependenti de continutul digital decat in urma cu 5 ani, iar continutul creat de utilizator este cu 35% mai memorabil si cu 20% mai de incredere decat oricare alte mijloace de promovare utilizate de branduri.

Impartaseste experientele tale pe parericlienti.ro si contribuie la dezvoltarea unui canal de comunicare deschis intre branduri si clienti!