Strategii avansate de promovare prin e-mail marketing si Pay per Click

BUCURESTI - 19 martie 2014

Comunicat tip General in Banci / Asigurari, Media / Publicitate, Tehnologie, Retail, Internet

- 2 zile de training intensiv la Evolution Marketing Academy -

BUCURESTI, 19 martie – E-mail marketingul si promovarea tip Pay Per Click pot contribui substantial la cresterea vanzarilor si loializarea clientilor oricarui business care doreste sa profite de avantajele internetului. Editia a IV-a a Evolution Marketing Academy, eveniment organizat de White Image in parteneriat cu 2Parale, va aduce o serie de idei, strategii avansate si studii de caz despre cum pot fi utilizate aceste canale cat mai avantajos pentru o companie.

Potrivit mai multor studii actuale, persoanele care acceseaza un link dintr-un e-mail manifesta o probabilitate de 3 ori mai mare de a face o achizitie fata de clientii care dau click din social media. Mai mult, acesti consumatori tind sa cheltuiasca mai multi bani decat cei din a doua categorie. Strategiile de Pay Per Click completeaza setul de instrumente de marketing online eficiente, contribuind atat la generarea de noi leaduri, cat si la cresterea efectiva a vanzarilor.

Programata pentru perioada 6-7 mai, la Bucuresti, Evolution Marketing Academy si-a stabilit ca obiectiv tratarea celor mai avansate subiecte din e-mail marketing si Pay Per Click, precum si strategiile de gestiune a big data, pentru obtinerea de segmentari avansate, bazate pe comportamente. Cele doua zile de eveniment vor prezenta studii de caz axate pe ceea ce presupune acuratetea si calitatea datelor ca principala provocare pentru majoritatea oameilor de marketing, in generarea de conversii.

Strategii avansate de promovare prin e-mail marketing si Pay per Click

Participantii vor avea ocazia de a invata mai multe despre tehnici  avansate de segmentare, crearea de profiluri pe baza comportamentelor, big data management, integrarea principalelor canale de comunicare, promovarea performanta pe Facebook, strategii avansate de remarketing si Google AdWords etc.

 

Pentru participanti va fi si o buna oportunitate de a interactiona la sesiunile de coaching one-to-one, pentru a gasi solutii la problemele cu care se confrunta in activitatea lor zilnica.

 

Evenimentul beneficiaza de notorietatea a doi dintre cei mai apreciati specialisti in marketing online din Romania, care vor dezvalui din experienta lor in domeniu. Cristian Ignat, Pay Per Click Manager la 2Parale, cu o experienta de peste 7 ani in Google AdWords si Andrei Georgescu, fondator al White Image-Loyalty Solutions, cu mai bine de 10 ani activi in e-mail marketing, vor pregati traininguri intensive, studii de caz si date din research care identifica cele mai eficente solutii de crestere a vanzarilor pentru o companie, indiferent ca este un IMM sau o multinationala.

 

Evolution Marketing Academy  se adreseaza managerilor, antreprenorilor, profesionistilor in marketing, strategilor, analistilor care sunt familiari cu instrumentele de marketing online si sunt interesati in strategii integrate de marketing eficiente.

Ca o noutate, prima zi a trainingului Evolution Marketing Academy va fi sustinuta si international sub forma unui training avansat de e-mail marketing, eveniment inclus in seria de evenimente prezentate de Fleming Europe (flemingeurope.com).

 

Fiecare sesiune de training are un numar limitat de 70 de participant, care pot profita de oferta VIP Super Early Booking. Acestia au avantajul unei reduceri de 84 de euro daca se inscriu pana pe 21 martie.

 

Mai multe informatii despre program si speakeri sunt disponibile pe emacademy.ro.



Despre White Image
Fondata in 2003, White Image este prima companie specializata in e-mail marketing si solutii de loializare din Romania.
In prezent, focusul agentiei este pe integrarea datelor pentru optimizarea proceselor de comunicare cu raspuns direct si generarea de conversii.
Printre clientii White Image se numara: Altex, ING Bank, ING Asigurari, Skoda, Seat, Audi, Volkswagen, eMag, Noriel, Vola, XTB, Noriel, Happy Tour, Aerotravel, TNT, Hostway, Flanco, Dacia, Renault, Ensight, Farmaciile Dona, Gandul, Media Galaxy, Provideo, Qualians, Valrom, Ziarul Financiar.

Despre 2Parale
2Parale este companie de performance marketing: prima si cea mai mare retea de afiliere din Romania si Bulgaria, iar Divizia de PPC (fondata si condusa de Cristian Ignat – unul dintre cei mai cunoscuti specialisti si traineri romani Google AdWords) este agentie Platinum Google Engage. 2Parale e singura retea de marketing afiliat membra a IAB România.
 
Portofoliul 2Parale include peste 330 de campanii (printre care se numara Avon Romania, Elefant, OTP Bank, Noriel, evoMAG, Koyos, Fashion Days, F64 si Miniprix) si mai bine de 32.000 de afiliati, care au livrat 103 milioane de click-uri si au generat advertiserilor vanzari de peste 90 de milioane de lei (fara TVA).


Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/white-image-loyalty-solutions/strategii-avansate-de-promovare-prin-e-mail-marketing-si-pay-per-click