-Managementul relaţiilor cu clienţii – finalizarea implementării soluţiei eManage la Deloitte & Touche Romania

BUCURESTI - 23 august 2004

Comunicat tip General in IT&C

Fisiere atasate:

1643-sigla-adco.gif

ADCO Development & Consulting a finalizat implementarea soluţiei eManage la Deloitte & Touche Romania având ca rezultat o bază de date completă a companiilor, contactelor, ofertelor şi contractelor care asigură un management eficient al relaţiilor de afaceri.

Soluţia eManage defineşte relaţiile între diferitele departamente ale companiei şi aduce informaţia fiecarui utilizator în funcţie de drepturile de acces alocate. Platforma Lotus Notes/Domino pe care este dezvoltată aplicaţia permite definirea de politici de securitate şi acces, precum şi suport pentru arhivarea documentelor. Prin definirea nivelurilor de securitate se permite accesul de la distanţă al aplicaţiei de către persoanele autorizate.

Un alt beneficiu major obţinut prin implementarea soluţiei eManage îl reprezintă posibilitatea de a genera şi printa etichete pentru campaniile de marketing şi nu numai. Generarea etichetelor se face prin simpla selecţie a companiilor şi contactelor către care se doresc a fi trimise materiale personalizate. Tipărirea lor se face direct din aplicaţie.

“Fiecare utilizator îşi poate urmări relaţia cu toate firmele cu care lucrează precum şi istoria activităţilor. Astfel se poate urmări activitatea întregii companii, dar şi activitatea individuală a unor persoane din cadrul companiei” afirmă Dl. Cosmin Aldea, Managing Director, ADCO Development & Consulting.

“Aplicaţia dezvoltată de ADCO Development & Consulting răspunde perfect necesităţii implementării unei baze de date, conform cu noile cerinţe ale companiei noastre” afirmă Dna. Luminita Beldie, Office Manager, Deloitte & Touche Romania.

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/adco-development-consulting/-managementul-relatiilor-cu-clientii-finalizarea-implementarii-solutiei-emanage-la-deloitte-touche-romania