Artvertising face excepție pentru Cotnari!

Iasi - 9 iulie 2013

Comunicat tip General in HoReCa

Agenția de publicitate Artvertising semnează cea mai nouă campanie promoțională derulată de medaliatul producător de vinuri Cotnari - Vin de’o mașină. Lansată la 1 iulie 2013, campania se va desfășura pe plan național până în primăvara anului viitor.
Dorind să își recompenseze consumatorii fideli, Cotnari demarează campania inedită Vin de’o mașină și oferă câștigătorilor 1 x Nissan Pathfinder, 10 x Nissan Micra și 20 000 cutii de vin Cotnari. Mecanismul campaniei este simplu. Consumatorii care achiziționează sticle de vin promoționale sunt încurajați să adune dopurile inscripționate și să formeze una dintre combinațiile câștigătoare “COTNARI”, “GRASA DE COTNARI” și “COTNARI VINUL DE AUR”.

Adresată iubitorilor de vin, campania Cotnari Vin de’o mașină. O câștigi cu dopuri a fost inițial gândită pentru mediul offline, dar Artvertising a conceput și saltul în online. Astfel, a fost dezvoltată o aplicație interactivă care facilitează jocul de colecționare și schimb de dopuri între participanți. Ideea pe care se bazează campania online susţine concursul din offline şi oferă internauţilor consumatori ai brandului Cotnari, facilitatea de a obţine o colecţie completă de dopuri pentru câştigarea unui premiu. Integrată pe pagina de Facebook a brandului, campania se bucură deja de un feedback pozitiv la doar 2 zile după lansare.

Sloganul VIN de’o mașină înglobează viziunea campaniei și sugerează într-un mod inedit, maniera prin care consumatorii Vinului de Aur pot câștiga premiile puse în joc. Identitatea Cotnari este comunicată unitar prin respectarea unei strategii coerente și prin execuția unor materialele promoționale, concepute de Artvertising, care susțin și transmit mesajul campaniei și respectă în totalitate valorile brandului COTNARI – etalon al vinurilor românești.

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/artvertising/artvertising-face-excep-ie-pentru-cotnari