Deliciosul de Vaslui – un brand care te învaţă altfel. O campanie de CSR semnată de Artvertising

Iasi - 18 aprilie 2013

Comunicat tip Produse / Servicii in CSR

În luna aprilie a acestui an, grupul de firme Safir şi agenţia de publicitate Artvertising au demarat un proiect educativ menit să promoveze un stil de viață corect pentru copii.

Deliciosul de Vaslui, marcă a grupului Safir, este un brand cu experiență, ce asigură consumatorilor de peste tot din țară siguranța calității într-o alimentație echilibrată. Beneficiile nutritive ale cărnii de pasăre se regăsesc în gama de produse Deliciosul de Vaslui, caracterizate prin gust deosebit și prospețime.

Agenţia Artvertising a intuit momentul și contextul de a lansa campania“Deliciosul te învaţă”, o acțiune de responsabilitate socială, realizată sub forma unui program educativ adresat preșcolarilor, educatorilor și părinților. Gândită ca un fenomen de conștientizare în masă, campania urmărește să educe obiceiurile alimentare ale tinerilor, încă din primii ani de formare.

Activitatea de gătit este strâns legată de servirea mesei în familie, care potrivit studiilor de specialitate îmbunătățește  dinamica relației dintre un părinte și copilul său. De asemenea, prin implicarea sa directă în bucătărie, copilul își manifestă interesul pentru alimentația sănătoasă, dezvoltându-și treptat imaginația, dar și reale aptitudini de îndemânare. Deliciosul de Vaslui încurajează un regim alimentar echilibrat și transformă ritualul obișnuit de pregătire a mesei într-o activitate de familie, din care cei mari și cei mici învață împreună cum să mănânce corect, cu produse 100% naturale.

Diana Dimitriu, manager de proiect în agenția Artvertising, susţine că implicarea brandului Deliciosul de Vaslui în această campanie de responsabilitate socială se îmbină perfect cu personalitatea creată brandului prin campaniile de comunicare anterioare. “CSR-ul a fost o decizie de business acceptată de grupul de firme Safir sub considerentul îmbinării perfecte cu modul de comunicare deja folosit de brandul Deliciosul de Vaslui.

Campania a fost lansată odată cu începerea Școlii altfel şi se desfăşoară deja în grădiniţele din judeţele Iaşi şi Vaslui. Sub îndrumarea grijulie a Deliciosului de Vaslui, piticoții învață cât de ușor și distractiv este să mănânci sănătos, iar pe deasupra deprind pas cu pas rânduiala mesei, așa cum e scris în Cartea Bunelor Maniere, un mic abecedar cu pagini vesel colorate din care micii poznași vor afla ce au voie și ce nu în timpul mesei, învățând totodată o colecție nouă și frumoasă de poezii.

Obiectivul acestei campanii de responsabilitate socială este acela de a modifica mentalităţile tinerilor cu privire la meniurile fast-food. Este necesar ca tinerii să adopte un stil de viaţă sănătos ferit de accepţiunea modernă a consumului de produse  fast-food și semi-preparate.

Chiar dacă resursele folosite pentru această campanie de responsabilitate socială sunt semnificative, capitalul de imagine pe care îl acumulează brandul este major şi poate recupera mult din bugetele alocate pe alte forme de promovare a imaginii. Detalii și imagini din campanie găsiți pe pagina Deliciosul de pe Facebook .”