-
BUCURESTI - 11 aprilie 2012
EPILPULSAR va intampina in cadrul Targului International de Francize Bucuresti la standurile 27 si 28 amplasate in Sala de Conferinte pentru a va oferi toate informatiile despre un bussiness de succes!
comunicatul de presa
-
BUCURESTI - 10 aprilie 2012
In cadrul Expozitiei Internationale de franciza si brand ce va avea loc pe 17-18 Mai 2012 la Sala Palatului, agentia de publicitate Day By Day Advertising se va alatura organizatorilor in calitate de partener media al acestui eveniment. Pe langa cele mai bune servicii calitate- pret pentru materiale publicitare: flyere, mape, carti de vizita si diferite sisteme de afisaj pentru expozitii, acestia vor prezenta oferte special create pentru targ, ce nu merita ratate.
comunicatul de presa
-
BUCURESTI - 9 aprilie 2012
In cadrul Expozitiei Internationale de franciza si brand ce va avea loc pe 17-18 Mai 2012 la Sala Palatului, agentia de publicitate Day By Day Advertising se va alatura organizatorilor in calitate de partener media al acestui eveniment. Pe langa cele mai bune servicii calitate- pret pentru materiale publicitare: flyere, mape, carti de vizita si diferite sisteme de afisaj pentru expozitii, acestia vor prezenta oferte special create pentru targ, ce nu merita ratate.
comunicatul de presa
-
BUCURESTI - 6 aprilie 2012
International Franchise and Branding Exhibition este o platforma b2b, dedicata promovarii francizelor straine si romanesti care activeaza in piata de profil sau care doresc sa isi prezinte, conceptele de succes publicului larg si potentialilor francizati.
comunicatul de presa
-
BUCURESTI - 6 aprilie 2012
A treia editie a Expozitiei Internationale de Franciza si Branding, IFBE 2012 va debuta joi, 17 mai, in Bucuresti , la orele 10.
comunicatul de presa
-
BUCURESTI - 4 aprilie 2012
Conceptul OPTIblu a aparut in urma cu 7 ani ca urmare a nevoii din piata de produse si servicii de calitate in domeniul opticii medicale. Initial a fost parte integrata din farmaciile Sensiblu, insa gradul de profesionalism al celor implicati in acest proiect precum si numarul tot mai mare de clienti care au devenit fideli inca de la prima vizita au dus la dezvoltarea micului colt de farmacie in ceea ce este astazi - numarul unu in domeniul opticii medicale pe piata romaneasca.
comunicatul de presa