Comunicate Blue Idea Concept

Compania Blue Idea Concept a emis 5 comunicate de presa

  • Au inceput inscrierile pentru Cupa Agentiilor la Gatit by Lidl

    Au inceput inscrierile pentru Cupa Agentiilor la Gatit by Lidl

    BUCURESTI - 30 iunie 2015

    Rasfoiti-va retetele, sunati-va mamele, lustruiti-va tigaile, scoateti fluierele si pregatiti-va de petrecere: au inceput inscrierile pentru Cupa Agentiilor la Gatit by Lidl, cea mai creativa competitie culinara din Romania.    comunicatul de presa

  • Tinerii din Romania simt recesiunea – Majoritatea categoriilor de consum inregistreaza cifre in scadere pe acest target

    Tinerii din Romania simt recesiunea – Majoritatea categoriilor de consum inregistreaza cifre in scadere pe acest target

    BUCURESTI - 2 iunie 2015

    In acelasi timp, tinerii de peste 18 ani consuma mai mult alcool. Iar peste 40% se declara fumatori    comunicatul de presa

  • Brands & Communities 2015: Nu exista comunitati de brand, ci nevoi ale comunitatilor la care brandul trebuie sa raspunda intr-un mod relevant

    Brands & Communities 2015: Nu exista comunitati de brand, ci nevoi ale comunitatilor la care brandul trebuie sa raspunda intr-un mod relevant

    BUCURESTI - 26 mai 2015

    2 zile de eveniment, 25 de speakeri si un workshop au conturat strategiile si tacticile de digital pentru gestionarea unei comunitati relevante pentru brand, la Brands & Communities 2015, pe 21 si 22 mai. Ne reamintim astfel ca nu exista comunitati de brand in acceptiunea clasica, ci comunitati la care brandul adera raspunzand unor nevoi ale consumatorilor.     comunicatul de presa

  • Peste 60% dintre oraseni au alergat in ultimul an. Aproape 40% dintre acestia s-au apucat de alergare in ultimele 12 luni

    BUCURESTI - 26 mai 2015

    Acestea sunt datele care reies din Sport in Romania 2015. Focus on Running, cel mai nou raport de cercetare realizat de Quantix Marketing Consulting, sub umbrela SMARK Research, care pozitioneaza alergarea drept cel mai practicat sport in Romania.
    Sport in Romania 2015. Focus on Running este o continuare a studiilor dedicate sportului, realizate de Quantix Marketing Consulting. Dupa ce anul trecut a fost lansat Sport in Romania – The Link Between Brands & Companies, raportul din 2015 duce cercetarea la un alt nivel, reusind sa surprinda starea si evolutia fenomenelor sportive din Romania, din mai multe perspective. Acest raport face totodata focus pe alergare, fiind unul dintre sporturile de mare interes la nivel de masa, in ultima perioada.
        comunicatul de presa

  • Connected consumer insights la Marketing Research Conference 2014

    Connected consumer insights la Marketing Research Conference 2014

    BUCURESTI - 6 iunie 2014

    Pe 25 și 26 iunie, la UniCredit Tower, noul consumator conectat la tot mai multe canale media este în centrul atenției. La Marketing Research Conference 2014, 25 de speakeri se vor întrece să ofere insight-uri relevante din research pentru optimizarea advertisingului livrat către connected consumer. Informații despre speakerii confirmați până acum, program și înscriere pot fi găsite pe site-ul evenimentului. Până pe 15 iunie este disponibil un discount de early bird, de 20%.    comunicatul de presa