Comunicate BRANDER. THE ORIGINAL BRANDER

Compania BRANDER. THE ORIGINAL BRANDER a emis 6 comunicate de presa

  • Gama Gerocossen Activa Hydraferm se imbogateste cu patru noi produse

    Gama Gerocossen Activa Hydraferm se imbogateste cu patru noi produse

    BUCURESTI - 6 mai 2008

    Gama Gerocossen Activa Hydraferm s-a imbogatit cu patru noi produse cosmetice naturale, cu formule hidratante, pe baza aceluiasi complex pretios din masline, caruia i se asociaza acum si acidul hialuronic, substanta constituenta a pielii ce asigura buna hidratare a acesteia.    comunicatul de presa

  • Gerocossen mereu în top

    Gerocossen mereu în top

    BUCURESTI - 2 noiembrie 2007

    Compania Gerocossen a fost desemnată şi în acest an ca ocupanta locului 2 în Topul Naţional al Firmelor Private, realizat de Consiliul Naţional al Întreprinderilor Private Mici şi Mijlocii din România. Clasamentul, realizat pe domenii de activitate şi pe baza indicatorilor economico-financiari, conform bilanţului contabil pe anul 2006, dovedeşte încă o dată faptul că Gerocossen este mereu în top. Nu numai într-un top al performanţelor economice, ci şi într-un top al preferinţelor consumatoarelor.    comunicatul de presa

  • Gerocossen Activa Hydraferm

    Gerocossen Activa Hydraferm

    BUCURESTI - 12 septembrie 2007

    Gerocossen Activa Hydraferm - Formula antirid    comunicatul de presa

  • Vopseste-te in culorile verii cu Gerocossen Color Plus

    BUCURESTI - 25 iunie 2007

    In aceasta vara, Gerocossen rasplateste fidelitatea consumatorilor sai si isi recompenseaza partenerii, care prin munca lor au contribuit ca produsele Gerocossen sa fie in topul preferintelor romancelor.    comunicatul de presa

  • EL SOL - o noua gama de produse solare

    BUCURESTI - 15 mai 2007

    Compania GEROCOSSEN, situata intre primii 5 producatori de produse cosmetice de la noi, a decis sa-si completeze portofoliul cu o noua gama de produse solare. La baza acestei decizii a stat evolutia vanzarilor de produse solare de anul trecut, cand compania GEROCOSSEN a inregistrat o crestere de peste 80% a vanzarilor pe acest segment de produse. Lansarea noii game s-a facut sub un nou brand, EL SOL, iar noutatea acesteia consta in asocierea filtrelor solare UVA/UVB cu cele mai active substante naturale (uleiuri esentiale de catina, galbenele, morcov si extract de nuc), care asigura obtinerea unui bronz uniform, o protectie superioara impotriva radiatiilor solare, dar si o piele hidratata.    comunicatul de presa

  • Virtutile si limitele fitoterapiei

    BUCURESTI - 12 martie 2007

    In cadrul emisiunii DREPTUL LA SANATATE, difuzata de canalul B1 TV, duminica de la 10.00 la 11.00, veti putea urmari, in aceasta primavara, o serie de dezbateri despre rolul fitoterapiei, despre beneficiile tratamentelor fitoterapeutice si despre limitele acestora. Realizatorul emisiunii, doctorul Val Valcu, impreuna cu Laboratoarele FARES Bio Vital si-au propus sa aduca in discutie acest subiect, constatand ca discutiile publice care vizeaza domeniul terapiilor naturale nu sunt tratate cu profesionalismul necesar unei informari corecte. Impreuna cu invitatii sai, farmacisti-specialisti si medici de renume din domeniul fitoterapiei de la noi, doctorul Val Valcu va aborda acest subiect atat de disputat.    comunicatul de presa