Levi's introduce o noua etapa a campaniei ”Buy Better, Wear Longer”

BUCURESTI - 29 septembrie 2022

Comunicat tip Produse / Servicii in Retail

Pe 21 septembrie, Levi's a lansat un nou segment al campaniei “Buy Better, Wear Longer”, care se bazeaza pe angajamentul brand-ului in ceea ce priveste dorinta de a oferi o durabilitate considerabila modei si articolelor vestimentare pe care le creeaza. Astfel, Levi's isi continua misiunea de a concepe blugi ce pot fi iubiti de consumatori pentru ani intregi, si nu doar pe durata unui sezon.

Pentru a sustine acest efort, Levi's a conceput un scurtmetraj ce transpune o poveste multi-generationala a blugilor pe care ii produc: filmul se concentreaza pe cel mai emblematic produs, si anume, modelul de blugi 501. Transformat de-a lungul timpului in functie de purtator, adaptandu-se la tendintele vremii, 501 ramane o piesa vestimentara la fel de relevanta astazi, precum a fost in perioada anilor 1960.

Levi's

Levi's

”Campania se concentreaza pe mostenirea pe care Levi's o ofera generatiilor viitoare, prin produse durabile si reprezentative pentru intreaga lume. O pereche de blugi creati de Levi's devine din ce in ce mai frumoasa odata cu trecerea timpului, avand un impact asupra fiecarei generatii, indiferent daca exista cateva modificari sau nu. Atemporali si versatili, dar mereu la moda - indiferent de deceniu. Acest mesaj este mai relevant ca oricand astazi, cand fiecare dintre noi se gandeste cum poate contribui pentru a crea un domeniu al modei mult mai sustenabil” - Karen Riley-Grant, Global Chief Marketing Officer

 

Campania ”Buy Better, Wear Longer” reprezinta o cerere si o promisiune in acelasi timp. Este o cerere fata de consumatorii care isi doresc sa fie mai responsabili privind alegerile pe care le fac, dorind ca articolele achizitionate sa fie cat mai durabile, pastrandu-le pentru generatiile viitoare. De asemenea, este un angajament al brand-ului de a-si continua munca pe numeroase fronturi pentru a fi administratori responsabili ai resurselor naturale pe care le folosesc, pentru a inova procesele de productie si pentru a introduce practici mai circulare la nivel general.

 

Clima, consumul, si comunitatea sunt in centrul unei abordari sustenabile, iar Levi’s urmareste o varietate de initiative pentru a sprijini aceasta viziune: investitii in materiale precum canepa de bumbac si bumbacul organic, care reduc consumul de apa; introducerea procesului Water

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/creative-market/levi-s-introduce-o-noua-etapa-a-campaniei-buy-better-wear-longer