Afla cat investesc companiile din Romania in social media la conferinta Marketing 360

BUCURESTI - 5 iunie 2012

Comunicat tip General in Media / Publicitate, Internet

In 2011, 37% dintre companii au directionat catre activitati legate de social media intre 1 si 15 procente din bugetul lor de marketing si comunicare, in vreme ce 21% au alocat intre 25 si 100%.

GfK Romania va prezenta in premiera pe 13 iunie la conferinta Marketing 360 studiul “Evolutia investitiilor in social media”. Acesta urmareste cat au investit si cat intentioneaza sa investeasca companiile in activitati de promovare pe retelele sociale de-a lungul a trei ani: 2010, 2011 si estimari pentru 2012.

Pentru rezultatele studiului, GfK Romania va tine cont de urmatorii factori: care a fost procentul din bugetul de marketing sau comunicare alocat in 2011 pentru activitatile de social media, ce evolutie a fost fata de anul 2010, cum va creste investitia si cum va evolua volumul activitatilor pe retelele sociale in 2012 comparativ cu anul trecut.

Toate companiile, dar in special cele cu un numar mediu si mare de angajati, au crescut in 2011 investitiile in mediile sociale fata de anul anterior. In 2012, estimarile lor sunt ca investitiile in social media vor fi mai mari decat au fost in 2011 comparativ cu 2010, fapt ce confirma popularitatea in crestere a acestor medii de comunicare”, declara Traian Nastase, Online Project Manager, GfK Romania.

Marketing 360 este cea mai importanta conferinta locala de marketing si advertising. Pe parcursul celor doua zile de conferinte si traininguri, 13 si 14 iunie, desfasurate la JW Marriott Bucharest Grand Hotel, participantii vor descoperi tendinte de ultima ora, cele mai bune practici, dar si cele mai inspirate abordari pentru reconsiderarea relatiei dintre consumator si brand. Panelul de vorbitori va fi completat de Stefan Kolle, Partner, Futurelab, Ana Cruz, Strategic Brand Management module leader, ExecMBA programme, University of Sheffield, Gergo Csikos, Head of Ideas, CarnationGroup, Adrian Alexandrescu, Managing Partner, Interactions, Marko  Njavro, Director de Marketing, Bergenbier SA, Traian Nastase, Online Project Manager, GfK, Mihai Seceleanu, CEO & Founder, InternetCorp.

Marketing 360 este organizat de Evensys in parteneriat cu Interactions. Pentru mai multe detalii legate de eveniment, va invitam sa vizitati www.marketing360.ro.

Despre Evensys

Cu 6 ani de experienta in dezvoltarea de conferinte si seminarii proprii, Evensys (www.evensys.ro) organizeaza in acest moment o paleta larga de evenimente, ce trateaza tematici actuale, relevante atat pentru industria de business locala, cat si pentru cea din Europa Centrala si de Est. Astfel, Evensys dezvolta conferinte si seminarii proprii, ce acopera 6 arii de expertiza: Marketing & Comunicare, Internet & New Media, Financiar & Investitii, Human Resources, Real Estate si Retail.