Avem nevoie de optimism !

BUCURESTI - 10 iulie 2009

Comunicat tip General in Media / Publicitate

Aceasta a fost concluzia finala la non-conferinta OPTIMISM 2009, organizata pe 8 iulie de Evensys si Gusto Pufuleti, cu sprijinul Liga Optimistilor, Eventive si Radio Linx.

Avem nevoie de optimism !

Atmosfera relaxanta si vibratia pozitiva au fost alimentate de vorbitorii carismatici si, binenteles, de pufuletii Gusto, responsabili cu hranirea optimismului si bunei dispozitii a celor peste 100 de participanti. Asta pentru ca pufuletii Gusto deruleaza in prezent o ampla campanie de comunicare pro-optimism, ce isi propune sa readuca romanilor zambetul pe buze in aceste vremuri economice instabile si sa le insufle o doza de seninatate si voie buna.

Trei sesiuni interactive au reunit sub un numitor comun oameni din domenii variate de activitate, invitati sa-si exprime propria viziune despre optimism si felul prin care acesta poate oferi oamenilor determinarea pentru a-si invinge complexele, temerile si frustarile.

Prima sesiune, Care sunt sursele optimismului, a dezvaluit ce anume motiveaza si alimenteaza aceasta atitudine, dezvaluind totodata consecintele optimismului asupra evolutiei personale si profesionale a oamenilor.

Cristian Lupsa (Senior Editor, Tabu) a abordat tema optimismului vorbind despre povestile ce reusesc sa urneasca, sa entuziasmeze si sa motiveze oamenii. Optimismul este vital, deoarece este locomotiva ce pune omul in miscare.

Bobby Voicu (Specialist online & Blogger) a reamintit de frumusetea drumului parcurs catre atingerea scopului, indiferent de destinatia lui, fie ea propusa sau, poate, nesperata. Important este nu doar sa-ti atingi obiectivele, cat, mai ales, sa inveti din fiecare nereusita si sa te bucuri de fiecare succes.

Plecand de o definitie a optimismului, Razvan Capanescu (Creative Director, Publicis Romania – agentia care a creat campania de advertising pentru pufuletii Gusto) a lansat un indemn tuturor celor prezenti: acela de a visa si pastra umorul la orice pas, traind cu intensitate surprizele si senzatiile vietii.

Radu Serban (unul dintre cei mai renumiti hair stilisti din Bucuresti) a vorbit despre optimism si increderea in cei de langa noi. Un optimist poate sa priveasca partile pozitive ale oamenilor si ale realitatii, oferind o sansa tuturor celor din jurul sau. Deschidere, dialog si implicare au fost ideile esentiale ale prezentarii sale.

In cea de-a doua sesiune, cinci vorbitori au fost invitati sa raspunda la intrebarea Cum inspiri optimism celor din jur.

Mihai Iliescu (Creative Director, Leo Burnett – invitatul special al pufuletilor Gusto in cadrul acestui eveniment) a ales sa vorbeasca prin muzica, oferind celor prezenti o doza concentratata de energie si buna dispozitie cu ajutorul chitarei sale si recitalului de piese despre Optimism.

Dragos Bucurenci (ecologist si jurnalist freelance) a pledat pentru optimism ca unica alternativa a omului in fata provocarilor vietii. A mai vorbit si despre importanta vestilor bune in alimentarea optimismului, dar si despre setarea de obiective realiste, alegere ce marcheaza uneori granita subtire dintre optimism si pesimism.

Cosmin Alexandru (consultant in branding & strategie) a vorbit despre importanta modului in care omul priveste lucrurile si se raporteaza la diversele situatii cu care s-a confruntat in timp. La acest nivel intervine optimismul, devenind o stare ce alimenteaza increderea in sine si ofera energia pentru a depasi esecurile si aspectele negative.

In viziunea lui Eugen Hriscu (psihiatru & psihoterapeut) atat optimismul, cat si pesimismul nu sunt o trasatura personala (ca de exemplu culoarea ochilor), ci o functie in relationarea omului cu mediul sau inconjurator. Optimismul marcheaza astfel capacitatea oamenilor de a dezvolta si mentine relatii la cote optime.

Emi Gal (antreprenor) a propus o noua atitudine: sa investim in oameni, sa gandim in viitor si sa actionam in prezent. Sa incercam sa schimbam lumea noastra si, mai apoi, lumea celor din jurul nostru, mizand pe optimism, entuziasm si determinare.

In ultima sesiune, User Generated Optimism, sase optimiste au dezvaluit in cadrul unei prezentari de 5 minute propriile secrete pentru o atitudine pozitiva.

Monica Muntean (SEO & SEM Strategist) si-a ales tema “Optimismul-mesagerul echilibrului”, vorbind despre un raport de interdependenta intre starea fizica si starea de optimism a unui om.

Anca Banita (bloggerita) a vorbit despre optimism si lucrurile frumoase care coloreaza viata oamenilor, oferind celor prezenti un “Kit de optimism”, in care rasul, spontaneitate, ajutorul neconditionat, jovialitatea copilareasca, recunostiinta si compania oamenilor care “inspira” sunt elementele esentiale.

Andreea Mihaela Stan (autor, arhitect & regizor) a propus ca terapie injectia cu iubire, cu “noua iubire“, ce are la baza o atitudine pozitiva si non-conflictuala fata de ceilalti.

Rodica Chirculescu (medic) a tratat optimismul din perspectiva medicala, vorbind despre un concept cuantificabil si masurabil, capabil sa influenteze durata de viata a unui om. Mesajul final a fost: fii optimist si incepe azi pentru un nou sfarsit.

Sandra Ghitescu (consilier dezvoltare personala) a vorbit despre optimism cu ajutorul unei metafore sugestive: paharul si apa din pahar. Optimismul trebuie concentrat in lucrurile pe care omul isi doreste sa le dezvolte, pastrand mereu un echilibru intre “ceea ce trebuie” si “ceea ce ii place” sa faca!

Rodica Obancea (coacher) a reamintit faptul ca optimismul este in noi, optimismul se traieste, se simte si timpul este pretios. In fiecare secunda, in fiecare minut omul trebuie sa investeasca in acele lucruri ce-i ofera comfort si-i alimenteaza starea de optimism.

“Ne-a bucurat faptul ca am reusit sa adunam in sala peste 100 de participanti la un eveniment cu o tema atat de generoasa am putea spune, despre nimic si despre tot in acelasi timp. As vrea sa multumesc pe aceasta cale tuturor celor care ne-au sprijinit si au raspuns pozitiv initiativei noastre. Sunt OPTIMIST ca vom avea o a doua editie” afirma Cristian Manafu, Managing Partner in cadrul Evensys.


Despre Evensys

EVENSYS este companie cu 3 ani de experienta in organizarea de conferinte si seminarii proprii, ce acopera cinci domenii de activitate: Marketing & Comunicare, Internet & New Media, Financiar & Investitii, Real Estate si Retail. Evenimentele organizate trateaza tematici actuale care privesc atat industria de business locala, cat si din Europa Centrala si de Est.

Oana Gargarea
Event Coordinator
www.evensys.ro
Telefon: 021/231.72.13/14/15
Fax: 021/231.72.16

oana.gargarea@evensys.ro