A aparut cel de-al doilea număr al revistei “Contact Center Magazine”

BUCURESTI - 11 noiembrie 2008

Comunicat tip General in Afaceri

Singura revista din Romania dedicata profesionistilor din domeniile customer care si contact center care acopera, intr-o maniera accesibila si foarte clara, toate zonele de interes specifice acestei industrii.

A aparut cel de-al doilea număr  al revistei “Contact Center Magazine”

Specialisti din domeniul contact center, reprezentanti ai departamentelor de HR, vanzari , marketing sau doritori de informatie privind managementul operatiunilor cu clientii, acesta este publicul Contact Center Magazine.
Publicatia, lansata in luna iunie a acestui an, prezinta ultimele noutati din domeniu, analize si strategii adoptate atat pe piata romaneasca, dar si la nivel international.
Industria contact centerelor este analizata de catre experti in domeniu si se pot regasi exemple de urmat si puncte de actiune concrete, extrem de utile pentru cei care isi desfasoara activitatea in acest domeniu.
Cunoasterea personalitatilor din domeniu, povestile lor de succes constituie de asemenea o arie de interes pentru cei care sunt interesati sa se dezvolte profesional in managementul operatiunilor cu clientii.
Contact Center Magazine isi propune sa deschida o noua perspectiva asupra unei comunitati de business care de-a lungul timpului a dezvoltat oameni cu potential, ce activeaza in managementul operational. Aceasta comunitate reprezinta un driver puternic catre satisfactia clientilor pe care ii deserveste si implicit catre profit, pentru companiile din care fac parte.

Ca noutate pentru cel de-al doilea numar, site-ul revistei www.contactcentermagazine.ro, este disponibil si in limba engleza. De asemenea , cititorii pot accesa si comenta on-line articolele postate.

„ Din 1996, odata cu lansarea primelor centre de relatii cu clientii, energia si dedicarea extrema a oamenilor din domeniu, completate in unele cazuri de know-how-ul extern, au condus catre constituirea unei comunitati de specialisti care in acest moment sunt recunoscuti si apreciati si pe plan international ca si experti. Romania va continua sa ramana un loc de referinta pentru externalizarea serviciilor. Calitatea oamenilor si pozitionarea strategica reprezinta atuurile pietei romanesti si cu siguranta, centrele de operatiuni stabilite in Romania reprezinta puncte de stabilitate si de suport pentru operatiunile externe, afectate de criza financiara mondiala.” este de parere Madalina Vilau, Managing Partner ExpoMedia.

Revista „Contact Center Magazine” este disponibila trimestrial si poate fi achizitionata pe baza de abonament , accesand site-ul www.contactcentermagazine.ro.

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/expo-media/a-aparut-cel-de-al-doilea-numar-al-revistei-contact-center-magazine