Institute for Public Relations alaturi de Romanian PR Award pentru 'Mai multa performanta in PR!'

BUCURESTI - 28 iunie 2007

Comunicat tip General in Media / Publicitate

Institute for Public Relations (IPR) onorează fundaţia Forum for International Communications ca partener instituţional Romanian PR Award. Bogata experienţă de cercetare în domeniul relaţiilor publice a prestigiosului institut american întăreşte mesajul pe care îl propune Romanian PR Award industriei româneşti de comunicare – Mai multă performanţă în PR.

Institute for Public Relations alaturi de Romanian PR Award pentru 'Mai multa performanta in PR!'

Graţie parteneriatului, vizitatorii site-ului www.praward.ro si cititorii newsletter-ului PR Award vor avea acces la informaţiile şi analizele IPR care vor acoperi teme actuale din domeniu, precum rolul cercetării şi educaţiei în PR, relaţia dintre PR şi publicitate, online PR, importanţa măsurării şi evaluării în PR, indicatori de performanţă în campaniile de PR, Public Affairs şi lobby, transparenţa şi credibilitatea în comunicarea corporatistă.

Parteneriatul va căpăta consistenţă prin prezenţa în juriul internaţional al competiţiei PR Award a lui Peter Debreceny, Preşedintele IPR. Peter Debreceny aduce cu sine experienţa unui institut care şi-a creat un brand tocmai din importanţa dată cercetării în PR.

'Dinamica fără precedent a noilor canale şi instrumente de comunicare este o oportunitate, dar şi o mare provocare pentru profesioniştii din PR. Mai mult decât oricând, campaniile de Relaţii Publice au o importanţă strategică pentru companii. Sunt onorat să fiu membru în juriul competiţiei Romanian PR Award 2007 şi aştept cu mare interes să fac schimb de experienţă cu colegii mei din România', a declarat Peter Debreceny, preşedintele IPR şi membru în juriul PR Award.

Înfiinţat în 1956, Institutul American de Relaţii Publice a devenit parte a istoriei domeniului. Cu o consecvenţă întreţinută vreme de peste 50 de ani, IPR şi-a făcut din obiectivul iniţial o misiune. De la crearea sa, scopul instituţiei este de a încuraja cercetarea şi educaţia în domeniul relaţiilor publice. Sloganul IPR prinde acest angajament în câteva cuvinte: Ştiinţa din spatele artei relaţiilor publice.

“Cercetarea ne foloseşte nu doar pentru a defini mai bine ceea ce ştim, ci şi pentru a înţelege ce nu ştim. Institutul de Relaţii Publice există pentru a produce cercetare şi a oferi analiză în acest domeniu, punând aceste cunoştinţe la dispoziţia practicienilor, profesorilor, cercetătorilor precum şi celor pe care aceştia îi deservesc, clienţilor', a adăugat Peter Debreceny.

Institutul organizează nenumărate programe educaţionale, un congres de comunicare corporatistă, un congres dedicat măsurării şi evaluării în PR, prelegeri şi dezbateri publice, cursuri şi seminarii universitare. IPR coordonează programe de cercetare în domenii actuale ale comunicării de afaceri: managementul crizei, comunicare corporatistă online, relaţii cu presa, relaţiile cu investitorii, Public Affairs şi lobby, problema măsurării şi evaluării campaniilor de PR. Printre realizările majore ale institutului se numără şi lansarea în 1975 a primei reviste de specialitate din domeniul PR, Public Relations Review.

Într-un discurs ţinut cu ocazia împlinirii a 50 de ani de la înfiinţarea IPR, James Grunig, faimosul profesor al Departamentului de Comunicare al Universităţii Maryland, întărea importanţa misiunii pe care şi-a asumat-o IPR în domeniul şi istoria relaţiilor publice:
'Consider că domeniul relaţiilor publice se găseşte într-o acută nevoie de conceptualizare, de gândire teoretică. Este nevoie de cercetare pentru a înţelege ce sunt relaţiile publice, ce aduce acest domeniu organizaţiilor şi societăţii, care sunt valorile centrale ale domeniului relaţiilor publice. Mă aflu aici, la împlinirea a 50 de ani de la crearea Institutului, tocmai pentru că mi-am petrecut jumătate din viaţă căutând răspunsuri la aceste probleme.'

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/forum-for-international-communications/institute-for-public-relations-alaturi-de-romanian-pr-award-pentru-mai-multa-performanta-in-pr