A sasea editie a Balului de Caritate Floare de Colt, organizat de Crier Media Group - un succes rasunator

BUCURESTI - 23 noiembrie 2006

Comunicat tip General in Afaceri

Cea de-a sasea editie a Balului de Caritate Floare de Colt, organizat de Crier Media Group, a avut loc in data de 18 noiembrie 2006, la Athenee Palace Hilton (partener al evenimentului in fiecare an).

Scopul acestui eveniment a fost strangerea de fonduri in beneficiul Fundatiei Hospice Casa Sperantei, fonduri ce vor fi directionate anul acesta catre doua proiecte vitale din Bucuresti:

1. Deschiderea unei clinici pentru bolnavi incurabili intr-o cladire recent achizitionata de Fundatie. O data renovata aceasta cladire, echipa Hospice din Bucuresti va putea oferi consultatii de specialitate pentru mult mai mulţi pacienti si familii ale acestora, cu precadere pentru cei care au inca mobilitatea necesara pentru a se deplasa. Echipa de ingrijire la domiciliu se va ocupa de bolnavii a caror sanatate este foarte deteriorata.

2. Dezvoltarea serviciului mobil hospice în Bucuresti. Echipele hospice au inceput in acest an un parteneriat cu spitalele Coltea si Marie Sklodowska Curie, oferind sprijin si consultanta privind ingrijirea bolnavilor incurabili echipelor medicale ale celor doua spitale. Ulterior externarii din spital, ingrijirea bolnavilor continua la domiciliul acestora. Serviciul mobil functioneaza în acest moment la capacitate maxima, ceea ce genereaza necesitatea angajarii mai multor asistente medicale.

Fundatia Hospice Casa Sperantei a initiat, in Romania, serviciile de ingrijire paliativa pentru bolnavii incurabili in faze avansate si pentru familiile acestora. Din 1992 si pana in prezent, cateva mii de bolnavi au beneficiat de ingrijirea cadrelor specializate din Brasov, unde Fundatia detine o unitate hospice cu paturi si centre de zi pentru adulti si copii, un centru de educatie in ingrijire paliativa, un program de ingrijire hospice la domiciliu, cabinete pentru consultatii in ambulator, un centru educational (Brasov), un centru resurse si informare (Bucuresti).

Fundatia Hospice Casa Sperantei si organizatorul balului, Crier Media Group, au avut, si in acest an, sustinerea unor companii importante precum AstraZeneca, Volvo, Macromex si Romarg, ca sponsori de aur, Fundatia Alexandrion Group si Reckitt Benckiser ca sponsori de argint si Novartis Oncology ca sponsor de bronz. Partenerul traditional al evenimentului a fost Hotelul Athenee Palace Hilton.

Anul acesta au fost prezenti la Balul de Caritate 'Floare de colt' Excelenta Sa, Ambasadorul Marii Britanii la Bucuresti, domnul Robin Barnett si doamna Tesca Barnett Osman, Printul Paul si Printesa Lia, Dan Minulescu (Macromex), Michael si Marilen Kenington, Gloria & Helmut Wachmann, Liliana Solomon (Vodafone), Oana Niculescu Mizil Tohme si Jimmy Tohme (Monden), Simina Mezincescu, Fridrich Niemann (Hilton), Horia Brenciu, Nora Balanica, Rita si Nelu Muresan si multi altii.

Programul serii a inclus cocktail, cina festiva, tombola, licitatie fara strigare si licitatie deschisa, recitalul corului de copii “Floare de Colt” si reprezentatia trupei de dans Dance Time. Pe parcursul intregii seri s-a dansat pe acordurile trupei lui Calin Geambasu. Gazda serii a fost, ca in fiecare an, Mihaela Radulescu.

Balul de caritate 'Floare de colt' este un prilej de a contribui la dezvoltarea ingrijirii paliative a bolnavilor in faza terminala, un concept nou pentru Romania. Crier Media Group a imbratisat aceasta cauza si organizeaza acest eveniment de sase ani, aducand beneficii reale, materializate in importante sume de bani care au ajutat la desfasurarea si dezvoltarea activitatii din Brasov si Bucuresti.

Balul din acest an reprezinta editia cu cel mai rasunator succes de pana acum, toate fondurile adunate cu prilejul acestui eveniment (91.700 Euro) fiind donate Fundatiei Hospice Casa Sperantei in scopul dezvoltarii activitatilor sale.

Multumim pe aceasta cale tuturor celor care au licitat in seara Balului, reusind sa contribuie astfel la strangerea sumei de 6.450 euro la licitatie fara strigare si 11.950 euro la licitatia cu strigare. De asemenea, adresam multumiri speciale doamnei Simina Mezincescu, domnului Michael Kenington, domnului George Krishan (Simple Works), domnului Sergiu Ioanovici (Europroperty Rentals) si domnului Dan Minulescu (Macromex) pentru sponsorizarea pentru 1 an a cate unui doctor al Fundatiei Hospice Casa Sperantei. Sponsorizarea oferita reprezinta in total 45.000 euro. Tombola a adus Fundatiei Hospice Casa Sperantei suma de 2.800 euro. Suma obtinuta inainte de inceperea evenimentului, din sponsorizari si taxe de participare, este de 25.500 euro.

O contributie deosebita la succesul acestui eveniment de strangere de fonduri au avut-o pictorul Stefan Caltia (prin Galeria Posibila) si tinerii artisti din cadrul programului “I Love Bucharest” (prin Galeria Grigore Mora) - Irina Abaza, Mara Cornescu-Patriche, Irina Tanase Garcia, Renata Minciunescu, Maria Murgu, Razvan Neagoe, Justinian Scarlatescu si Alina Tudor - care au donat o parte din lucrarile lor pentru licitatie. Recunostinta noastra se indreapta si catre domnul Ioan Nemtoi, care a sprijinit in fiecare an acest eveniment.

De asemenea, adresam multumiri companiilor care care au contribuit la sustinerea cauzei Fundatiei Hospice Casa Sperantei, si anume: ABN Amro Bank, Europroperty Rentals, Interbrew, GlaxoSmithKline, M Associates, Provident Financial, Fundatia Vodafone, Mundipharma, Mivan si altii.

Produsele de la tombola au fost donate de Zenith Group, Henkel, Gerocossen, Novotel Bucucresti, New Montana Sinaia, Pivnitele Rhein Azuga, Alexandrion, Brau Union, Kotanyi, Howard Johnson si restaurantele Roberto's si Brasserie – Hilton, Casa Vernescu, Sangria, Bistro Dada, Traffic.

Comitetul de organizare al balului a fost format din: Michael Kenington, Lavinia Huidan, Lillah Houghton, Magda Muntean, Luiza Birca, Graham Perolls, John Whitbread