iAgency.ro: „Cand spunem marketing online, ne gandim la servicii integrate”

BUCURESTI - 9 iulie 2020

Comunicat tip General in Media / Publicitate

E-marketingul reprezinta, la ora actuala, cea mai scurta cale de a ajunge la publicul vizat de un business sau altul. Indiferent ca vorbim de un magazin virtual ori de o pagina de prezentare a unei oferte care consta in servicii, orice brand – mic, mijlociu, mare – ajunge sa recurga, mai devreme sau mai tarziu, la tehnici de marketing online . Mai mult decat atat, unele dintre afacerile momentului isi incep activitatea direct pe Internet, iar multe dintre acestea si-o continua exclusiv in mediul digital.

.

.

Conturandu-se, astfel, un mediu concurential deosebit de divers si competitiv, e lesne insa de inteles faptul ca nu orice tehnica de marketing este suficienta pentru a atinge succesul dorit. Sau, mai corect spus, nu exista nicio astfel de tehnica suficient de puternica sau „universala” incat sa garanteze bani peste noapte de la sine pentru orice tip de business. Cu alte cuvinte, in ziua de azi nu mai putem vorbi de marketing online eficient la modul izolat, ci doar in contextul unui mix de marketing.

Iar pentru ca am amintit de bani, aspectul inevitabil la care ne gandim cu totii atunci cand spunem e-marketing, am consultat parerea unei echipe de specialisti. Acestia ne-au raspuns ca ei, cand spun marketing online se gandesc, in primul rand, la servicii integrate – intarindu-ne premisa de la care am pornit in demersul nostru. Asadar, iata, conform opiniei lor avizate, din ce se compune asa-zisul mix de marketing digital actual:

Optimizare SEO

SEO sau Search Engine Optimization presupune optimizarea site-ului pentru motoarele de cautare, astfel incat Google sa afiseze oferta brandului respectiv in prima pagina a rezultatelor sale, in urma unei cautari specifice efectuate de utilizator folosind bara de search, pentru un anumit cuvant cheie.

Aceasta tehnica de marketing este un adevarat must, in conditiile in care stimuleaza traficul organic. Tot mai des, oamenii au inceput sa se simta agasati de numeroasele ad-uri la care sunt expusi in mod „intruziv” pe Internet si prefera sa ajunga ei insusi la branduri si la ceea ce-i intereseaza cu adevarat, folosind motoarele de cautare.

„Noi schimbam tehnicile clasice de SEO! In prezent SEO presupune branding si strategii de comunicare. Suntem o agentie SEO care integreaza elementele de marketing online, pentru ca tu sa performezi si sa ai vanzari.”

Promovare Social Media

Fara doar si poate, campaniile de comunicare si branding derulate pe retelele de socializare trebuie sa insoteasca, in ziua de azi, orice efort de marketing.

„O agentie de marketing online moderna trebuie sa inteleaga toate canalele si instrumentele de promovare digitala. Daca brandul tau nu este prezent pe Facebook si pe alte retele sociale, pierzi sansa de a construi relatii importante cu oamenii care conteaza cel mai mult pentru afacerea ta: clientii tai.”

Campanii AdWords si PPC

Intelegand costurile unei afaceri si complexitatea de a gestiona un cont Adwords, specialistii din cadrul iAgency.ro au inclus in portofoliul lor si astfel de servicii. Integrate corespunzator, acestea pot mari rata de conversie, in paralel cu conversiile pe cale organica specifice optimizarii SEO.

„Campaniile AdWords si PPC iti pot aduce trafic instant, chiar daca afacerea ta este la inceput. De aceea, deseori ele pot fi atat un boost, cat si o modalitate de sustinere a eforturilor de promovare.”

Web design / Graphic design

Pe langa toate aceste servicii integrate, orice plan de marketing online va avea nevoie si de un web designer sau un grafician – fie ca trebuie sa construiesti un site optimizat SEO, fie ca doresti postari profi pe retelele de socializare s.a.m.d.

„Iti doresti un site care nu doar sa arate bine, dar sa fie si functional? Care sa ofere clientilor posibilitatea de a naviga usor si de a gasi rapid ceea ce cauta? Ca agentie de marketing online trebuie sa ne asiguram ca site-ul tau corespunde dorintelor clientilor tai, dar si ultimelor cerinte Google.”