Comunicate Ioana Capanu

Ioana Capanu

Compania Ioana Capanu a emis 26 comunicate de presa

  • Cum a transformat tehnologia shopping-ul?!

    The Dresser, consilierul tau de shopping on-line!

    BUCURESTI - 30 iunie 2016

    Nu cu mult timp in urma, cei care vroiau sa mearga la cumparaturi pentru a-si innoi garderoba sau pentru a face cadouri trebuiau sa infrunte vremea rea, sa stea la cozi, sa „concureze” in cursa shopping-ului cu alti cumparatori. Cei care cautau promotii avantajoase asteptau cu orele deschiderea magazinelor cu ocazia Black Friday. Doamnele rasfoiau fervent cataloagele de moda sau asteptau cu sufletul la gura sa le primeasca la posta, iar apoi sa plaseze comenzi care se finalizau, dupa cel putin o luna de asteptare cu primirea coletului mult asteptat.    comunicatul de presa

  • Transylvania Horse Show, cea mai populară competiție ecvestră în rândul studenților din întreaga lume!

    Transylvania Horse Show 2016

    BUCURESTI - 16 iunie 2016

    Transylvania Horse Show a fost pentru a șasea oară la rând cel mai popular eveniment ecvestru al anului de către iubitorii de cai și de echitație. Fiind unul dintre cele mai importante concursuri hipice internaționale din România, acesta a reunit la Prod (comuna Hoghilag, 16 km de Sighișoara) concurențidin 16 țări, precum și oficiali ai lumii ecvestre naționale și internaționale.
        comunicatul de presa

  • Incepe cea de-a sasea editie a Transylvania Horse Show

    Transylvania Horse Show 2016

    BUCURESTI - 8 iunie 2016

    În inima Transilvaniei, în satul Prod (comuna Hoghilag), într-un peisaj de poveste, începe cea de-a șasea ediție a horse show ">Transylvania Horse Show . Eveniment ecvestru internațional, competiția de anul acesta reunește 60 de tineri concurenți veniți din toată lumea pentru a trăi experiențe autentic românești.

    Vor avea loc trei competiții oficiale: Concurs Complet Internațional (CCI*) -Cupa României la probă completă, categoria Novici și Pre Novici și Concursul Internațional Universitar - Cupa Națiunilor pentru Studenți (AIEC Student Riders Nation Cup - România 2016). Vineri, 10 iunie încep probele de dresaj, de cross-country , sărituri peste obstacole, iar sâmbătă și duminică, 11 și 12 iunie, proba de Cross-Country, ce va ridica tensiunea la cote maxime. În cadrul acestei probe, călăreții trebuie să termine cursa într-un interval de timp prestabilit, sărind peste obstacole din natură (bușteni, garduri, iazuri și șanțuri), fiind astfel una dintre cele mai spectaculoase probe din concurs.    comunicatul de presa

  • Ajuta-ne sa transformam Ziua Dorului in sarbatoare nationala! Fii ambasaDOR!

    #ZiuaDorului

    BUCURESTI - 10 mai 2016

    V-ati intrebat vreodata cum se spune DOR intr-o alta limba? Daca v-am pus pe ganduri pentru cateva minute este din cauza faptului ca nu exista un corespondent in alte limbi cu care sunteti familiarizati. In schimb, dorul este un capitol impresionant al folclorului romanesc, fiind una dintre cele mai profunde stari de spirit ale creatiei populare romanesti. Dorul, atat de specific noua, inglobeaza o multitudine de simtiri si intr-o diversitate de feluri, desi nu este marcat concret.    comunicatul de presa

  • The Dresser, noua destinatie de shopping on-line!

    Florentina Fantanaru pentru The Dresser

    BUCURESTI - 26 aprilie 2016

    Tendintele vin si pleaca, dar stilul ramane! Cine nu a visat vreodata la o garderoba impecabila, compusa din piese de calitate, mereu la dispozitie pentru zeci de combinatii istete? Daca si tu ai ridicat doua degete, ai ajuns exact acolo unde trebuie: The Dresser este o noua destinatie de shopping pe ale carei rafturi „virtuale” sunt asezate doar produse de calitate, originale, ale unor brand-uri celebre, precum Gucci , Burberry , Ralph Lauren , Prada , Emporio Armani .    comunicatul de presa

  • Stilul nu tradeaza! Propuneri de tinute masculine pentru primavara 2016!

    Bigotti

    BUCURESTI - 4 aprilie 2016

    Armonizarea tendintelor actuale cu reperele clasice ale elegantei masculine este o preocupare constanta a brand-ului masculin Bigotti , care si-a lansat colectia de primavara-vara 2016 sub motto-ul Lo stile non tradisce mai! Stilul inconfundabil promovat de Bigotti, ca parte a identitatii personale a barbatului modern, nu a tradat niciodata asteptarile clientilor. Prin fiecare colectie in parte, brand-ul a resusit sa raspunda tuturor preferintelor si tipologiilor masculine prin diversitate si bivalenta dintre actual si clasic, ce se regaseste si in tema campaniei de primavara-vara 2016, transpusa metaforic in imagini sugestive.    comunicatul de presa