Microsoft.com publica doua studii de caz Dynamics CRM ale Matricia Solutions

BUCURESTI - 12 iunie 2012

Comunicat tip Produse / Servicii in Afaceri, IT&C, Retail

Microsoft.com a ales solutiile Dynamics CRM implementate de Matricia Solutions la Boromir si Iristel Romania pentru a fi publicate pe site-ul sau global sub forma unor studii de caz dedicate.

Cu mai putin de un an in urma, Matricia Solutions finaliza cu succes doua proiecte majore de implementare a solutiei Microsoft Dynamics CRM, la doua companii de top din Romania: Boromir si Iristel Romania.  

De la finalizarea implementarii si pana astazi, cele doua solutii, verticalizate de Matricia pe specificul industriilor de distributie , respectiv telecom , si-au dovedit fiabilitatea, oferind organizatiilor-client beneficiile de business pe care le preconizau. Astfel, Microsoft a decis realizarea, in colaborare cu Matricia si reprezentantii organizatiilor-client, a unor studii de caz dedicate pentru a fi publicate pe site-ul global Microsoft.

De luna aceasta, studiile de caz sunt disponibile la: http://www.microsoft.com/casestudies/Case_Study_Detail.aspx?CaseStudyID=710000000745 – Boromir Ind si http://www.microsoft.com/casestudies/Case_Study_Detail.aspx?CaseStudyID=710000000744 – Iristel Romania, plasand solutiile implementate de Matricia Solutions in galeria internationala a proiectelor pe platforma Microsoft Dynamics CRM.

Despre Matricia Solutions

Matricia Solutions este o companie dedicata furnizarii de solutii software si servicii de consultanta pentru administrarea proceselor de business. Matricia a fost fondata in 2008 de catre o echipa de consultanţi profesionisti, cu o experienţa importanta in consultanta de business si IT, Project Management si Risk Management. Portofoliul Matricia include solutii internationale si solutii dezvoltate sub brand propriu, din categoriile: Enterprise Content Management (OnBase), Customer Relationship Management (Microsoft Dynamics CRM), Enterprise Resource Planning (Microsoft Dynamics AX) si Business Intelligence (Qlik View).