Analiza predictiva de la SPSS a adus 200 000 de noi clienti pentru Globo.com

BUCURESTI - 21 iunie 2005

Comunicat tip General in IT&C

Globo.com, unul dintre cei mai mari furnizori de internet din Brazilia foloseşte analiza predictivă de la SPSS (NASDAQ: SPSS) pentru a îmbunătăţi serviciul de relaţii cu clienţii, pentru a achiziţiona noi clienţi şi pentru a păstra clienţii deja existenţi. Datorită analizei predictive de la SPSS, Globo.com a atras 200.000 de noi clienţi şi a redus procesul de migraţie al clienţilor cu 30 de procente.

Analiza predictiva de la SPSS a adus 200 000 de noi clienti pentru Globo.com

Pentru convertirea vizitatorilor portalului în noi clienţi şi pentru a păstra clienţii deja existenţi, Globo.com a trebuit să determine ce tip de experienţă internet preferă indivizii. Folosind pachetul de management statistic şi al datelor de la SPSS pentru Windows, furnizorul de internet poate acum să realizeze segmentarea clienţilor bazându-se pe nivelul de folosire al internetului şi motivele de migrare ale utilizatorilor. Acest lucru face posibilă crearea de strategii de loializare bazate pe discount-uri, pachete şi conţinut personalizat pentru fiecare utilizator.

SPSS pentru Windows permite Globo.com să îşi segmenteze clienţii după interese, fapt care duce la oportunităţi ridicate de poziţionare şi la creşterea profitului.

“Cu ajutorul analizei predictive de la SPSS, am înţeles mai bine motivele migraţiei utilizatorilor de inetrnet şi am putut să implementăm a strategie de fidelizare eficientă”, a declarat Jeremias Coral Klausner, Globo.com, Data Mining Coordinator. “Acum ne axăm mai mult pe nevoile afacerii noastre şi cel mai important, pe nevoile clienţilor noştri de internet. SPSS face parte din succesul nostru în furnizarea de servicii de internet de calitate”.

Despre new media Agency

Despre SPSS Inc.

SPSS Inc. este cel mai mare producător de tehnologie şi servicii de analiză predictivă. Tehnologia SPSS facilitează o mai uşoară legătură între date şi acţiunea eficientă prin elaborarea unor concluzii, rapoarte de încredere în legătură cu condiţiile curente şi evenimentele viitoare. Peste 250.000 de clienţi din domeniile comerţului, academic şi din sectorul public folosesc tehnologia SPSS în scopul creşterii veniturilor, reducerii costurilor, îmbunătăţirii performanţei şi al detectării şi prevenirii fraudelor. Fondată în 1968, SPSS are sediul în Chicago, Illinois.

Despre Grupul Romsym

Grupul Romsym este unic distribuitor autorizat al produselor SPSS în România.

Romsym Data este prima companie românească certificată conform standardelor internaţionale BS 7799-2:2002 pentru implementarea şi menţinerea sistemului propriu de management al securităţii informaţiilor, certificare acordată de către Societatea Română pentru Asigurarea Calităţii (SRAC) şi IQNet (International Certification Network).

Romsym este unul dintre cei mai importanţi furnizori de soluţii IT din România, oferind tehnologie de ultimă oră, produsă de lideri mondiali în: - soluţii de securitate (Symantec, Arkeia, GFI, Patron Global, Veritas), - managementul reţelelor (Alt-N Technologies, Vector, Tobit Software, Blue Coat) - DTP şi web design (Adobe, Macromedia, Xara, Strata) - managementul afacerilor (Business Objects, SPSS, Minitab, SumTotal, Telelogic, CRAMM, Workshare) - softuri utilitare (ACD Systems, Realnetworks, WinZip, Install Shield Software, Realnetworks, Roxio, Total Commander) - dezvoltare şi soft ştiinţific (MathSoft, MathWorks, YesSoftware, Micro Focus) - sisteme open source (Red Hat şi soluţii de la LxPN).

De asemenea, Romsym Data oferă consultanţă şi training în domeniul IT prin intermediul unuia dintre cele mai moderne centre de profil din România - centrul ITtraining, predate de specialişti cu înaltă calificare, certificaţi internaţional.

Dintre clienţii Romsym Data menţionăm Alcatel, Automobile Dacia, Banc Post, Banca Românească, BCR Leasing, BRD, BAT, Electrica, Europharm, Excelent, Flanco, Interbrew, Ministerul Justiţiei, Miro Bank, McDonald’s, Orange, Pagini Aurii, RATB, Raiffeisen Bank, Shell, Sindan, Ursus, SNCFR, Volksbank, Timken.
Pentru mai multe informaţii:
Alin Zăinescu
new media Agency
Tel./Fax: 021 211 31 26
alin.zainescu@newmedia.com.ro

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/new-media-agency/analiza-predictiva-de-la-spss-a-adus-200-000-de-noi-clienti-pentru-globo-com1