Parteneriatul Ogilvy-SNSPA se extinde la nivelul IAA

BUCURESTI - 15 noiembrie 2005

Comunicat tip General in Media / Publicitate

International Advertising Association (IAA) a încheiat un parteneriat cu Facultatea de Comunicare şi Relaţii Publice din cadrul SNSPA în domeniul activităţii de formare a viitorilor specialişti în publicitate, media şi relaţii publice. Parteneriatul porneşte de la colaborarea de şase ani dintre Ogilvy şi Facultatea de Comunicare şi Relaţii Publice şi prevede extinderea colaborării facultăţii cu întreaga comunitate de publicitate din România – agenţiile de publicitate şi companiile multinaţionale cu care lucrează acestea.

Parteneriatul Ogilvy-SNSPA se extinde la nivelul IAA

Membrii boardului IAA s-au arătat deschişi să investească resursele necesare pentru dezvoltarea programului de masterat din cadrul Facultăţii de Comunicare şi Relaţii Publice. Astfel, studenţii vor beneficia de experienţa în publicitate şi marketing a specialiştilor recomandaţi de IAA. “Unul din scopurile declarate ale IAA este implicarea în procesul educaţional din România. Ne dorim oameni mai bine pregătiţi cu care să construim o industrie a publicităţii profesionistă şi etică,” a apreciat preşedintele IAA, Mihai Ghyka.

„Învăţământul în domeniul publicităţii este la început în România şi are nevoie să se racordeze la cerinţele practicii moderne, ale unei activităţi performante. În cadrul parteneriatului, companiile din cadrul IAA vor oferi stagii de practică pentru studenţii Facultăţii de Comunicare şi Relaţii Publice. Studenţii care se vor distinge vor avea şanse suplimentare să lucreze în cadrul acestor companii. De asemenea, IAA va oferi burse de studii pentru studenţi, lucrări de specialitate, studii de caz care să asigure o îmbunătăţire calitativă a procesului educaţional”, a declarat Paul Dobrescu, Pro-Rector al Facultăţii de Comunicare şi Relaţii Publice din cadrul SNSPA.

IAA va propune facultăţii colaborarea cu specialişti în publicitate, media şi relaţii publice care, beneficiind de o solidă experienţă practică, vor întări caracterul aplicativ al cursurilor şi seminariilor.
Ideea acestei extinderi la nivelul International Advertising Association (IAA) a aparţinut chiar managementului Ogilvy. Manuela Necula, Head of Country Ogilvy Group România, declară: “Considerăm că este momentul ca una dintre principalele şcoli de pregătire a viitorilor profesionişti în comunicare să fie patronată de întreaga comunitate de publicitate şi nu doar de grupul nostru. În acest mod, se asigură studenţilor accesul la o expertiză mai largă, inclusiv din marketing, păstrând maniera interactivă şi practică a procesului educaţional aplicat până acum”.

“Companiile din Grupul Ogilvy vor continua să se implice activ în acest proiect alături de colegii din IAA,” a precizat Manuela Necula. Ca dovadă a continuării parteneriatului cu facultatea, Ogilvy Public Relations Worldwide/Bucharest donează bibliotecii Facultăţii de Comunicare şi Relaţii Publice 70 de exemplare din volumul "Mărci vizionare" al lui Rene Luchinger. "Mărci vizionare" este o carte nou lansată în domeniul comunicării. Creată la iniţiativa Ogilvy Public Relations Zurich şi deja tradusă în toate limbile de circulaţie internaţională, cartea a fost lansată şi în România prin editura Balkanski. Prin 12 exemplificări ale unor mărci internaţionale, cartea ilustrează succesul logo-ului unei mărci atât prin design-ul său, cât şi prin amprenta iniţială a unor personalităţi energice, vizionare. Cartea conţine şi istoria uneia dintre cele mai importante mărci româneşti, Dacia, care a şi finanţat editarea cărţii în România.

# # #

Ogilvy Group România este unul dintre cele mai puternice grupuri de comunicare de la noi din ţară, reunind companii cu specializări diverse: Ogilvy & Mather – advertising; Ogilvy Public Relations – relaţii publice; MindShare – media; Media Insight – media; 141 – retail şi activare; OgilvyOne – advertising/comunicare neconvenţională/CRM. Toate companiile fac parte din WPP, unul dintre cele mai mari grupuri de comunicare din lume.

# # #

International Advertising Association - IAA România, a fost înfiinţată în 1993 cu scopul de a servi intereselor industriei publicitare din România.

IAA este organizaţie tripartitã, un parteneriat strategic unic, ce apără interesele comune ale tuturor disciplinelor din întregul spectru al comunicărilor de marketing - de la clienţi şi agenţii de publicitate până la mass media. Este o asociaţie ce cuprinde toate disciplinele implicate în construirea unei mărci şi are o organizare globală, cu baze în 96 de ţări.

Are în compoziţie firme care fac publicitate pentru produsele/serviciile lor, medii şi agenţii de publicitate. Rolul său este să promoveze în România standardele internaţionale recunoscute în domeniul publicităţii şi, în acest sens, asociaţia a realizat pe parcursul celor unsprezece ani de existenţă o serie de acţiuni semnificative.

# # #

Despre new media Agency

Facultatea de Comunicare şi Relaţii Publice a luat fiinţă în 1991, sub forma studiilor graduale, iar în 1998 s-au înfiinţat studiile universitare propriu-zise. În momentul de faţă, facultatea e acreditată atât pentru sistemul de învăţământ la zi, cât şi pentru sistemul de învăţământ la distanţă. Până acum au absolvit patru generaţii – aproximativ 1000 de studenţi în sistem de învăţământ la zi şi 2000 în sistem de învăţământ la distanţă.
Pentru detalii:
Gabriela Lungu

tel. 20.10.121

gabriela.lungu@ogilvy.com

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/new-media-agency/parteneriatul-ogilvy-snspa-se-extinde-la-nivelul-iaa1