OPTICAL NETWORK a încheiat anul 2018 cu o creștere de 15% a afacerilor față de anul precedent

BUCURESTI - 16 ianuarie 2019

Comunicat tip Produse / Servicii in Afaceri, Sanatate, Retail

OPTICAL NETWORK intră în cel de-al cincisprezecelea an de activitate cu o cifră de afaceri de peste 63 milioane lei și deține in prezent cea mai mare acoperire la nivel național, cu 56 de locații, dintre care: 36 de magazine OPTIblu , 19 magazine discount KLARMANN și un magazin de nișă pe segmentul premium market O51.

Optiblu

Optiblu

 Afacerile Optical Network in anul 2018 s-au incheiat cu vânzări în creștere cu 15% față de anul precedent. La finalul anului 2018, compania avea un numar de peste 400 de angajați (+20% față de 2017), dintre care mai mult de 125 de persoane reprezintă personal medical specializat. 

Raluca Cimpianu, director general al grupului Optical Network

Afacerile Optical Network in anul 2018 s-au incheiat cu vânzări în creștere cu 15% față de anul precedent. La finalul anului 2018, compania avea un numar de peste 400 de angajați (+20% față de 2017), dintre care mai mult de 125 de persoane reprezintă personal medical specializat. Toate diviziile de business au înregistrat creșteri semnificative, atât retailul tradițional și distributia B2B (inclusiv distribuția lentilelor de contact ACUVUE®), cât și retailul online 

 „Pe parcursul celor 15 de ani de activitate am inovat constant și am adus în România game si mărci de produse in premieră. În 2019, ca și pâna acum, vom continua consolidarea rețelei de retail de optică medicală existente, urmărind o creștere a afacerilor similară anului 2018. Vom investi constant în evoluția noastră si a angajaților nostri, ca și până acum, urmărind cu atenție oportunitățile pe care ni le oferă piața. Mai mult decât atât, insă, ne vom concentra pe strategii pentru dezvoltarea educației privind importanța efectuării consultului anual oftalmologic, sprijinind astfel clienții să ia cele mai bune decizii în ceea ce privește sănătatea vederii lor prin prevenție si informare corectă.”, spune Raluca Cîmpianu, Director General al grupului OPTICAL NETWORK .

De asemenea, compania a inaugurat in Iunie 2018 un concept de optică premium luxury in incinta centrului comercial Băneasa Shopping City. Optica medicală O51 este un spațiu rafinat, elegant si confortabil care reunește in oferta sa peste 30 de marci high-end fashion si mărci de atelier exclusiviste precum: Cartier, Ellie Saab, Linda Farrow, Dita, Mykita, Lindberg, Oliver Peoples, Dior si altele.  Spațiul a fost proiectat așa încât să ofere un mix de inovație, mărci de lux, design si performanță, este un concept unic si complet diferit față de  portofoliul de magazine existent.

 

La nivel de rețea s-a inregistrat o creștere cu 13% față de 2017 a numărului de clienți in lanțurile de optici medicale deținute de Optical Network, datele companiei  indicând și o creștere cu 10% a valorii medii investite pentru achiziția unei perechi de ochelari de vedere. Aceste procente indică interes în creștere al clienților pentru produse si servicii de calitate ridicată. Tot mai mulți purtători de ochelari de vedere fac trecerea de la produse și tratamente medii la cele premium, preferând să aleagă tehnologii inovatoare pentru siguranța și confortul pe care le oferă, dar și pentru fiabilitate, durată de viață crescută a produsului. În ceea ce privește ochelarii de soare, și în cazul lor tendința este asemănătoare.

Din cele 56 optici medicale, suntem prezenți cu 25 de magazine în București, iar cu alte 31 in orașe mari din țară. Extinderea noastră teritorială ia in calcul regula principală după care se ghidează orice ofertant de servicii, anume cererea. Avem clienți care preferă sa parcurgă distanțe mai mari intre orașe pentru a accesa servicii medicale integrate si de calitate.”  menționează  Raluca Cîmpianu, Director General OPTICAL NETWORK .