Evaluarea Eficientei Participarii la Targuri si Expozitii - Advanced Exhibiting 12 Septembrie

BUCURESTI - 4 septembrie 2008

Comunicat tip General in Afaceri

In evaluarea eficientei participarii la targuri si expozitii exista doua categorii de indicatori - Rata de Rentabilitate si Costul mediu pe unitate de beneficiu. Daca rata de rentabilitate este dificil de calculat, costul mediu pe unitate de beneficiu este un indicator deosebit de important si permite compararea eficientei targurilor si expozitiilor cu alte tehnici de comunicare.

Acest subiect, alaturi de alte componente ale unei participari eficiente la targuri si expozitii, vor fi abordate in trainingul Advanced Exhibiting (www.marketingforum.ro) din 12 Septembrie 2008.

Advanced Exhibiting este dedicat persoanelor din companii care participa la Targuri si expozitii si care au cunostinte medii si avansate despre participarea la targuri si expozitii, cu experienta in domeniu.
Trainingul are o durata de aproximativ 6 ore si cuprinde plegerile trainerului, work-shopuri, exemple si discutii libere.

Temele abordate in cadrul Advanced Exhibiting Techniques Seminar sunt:

- Scurta descriere a targurilor ca instrumente de marketing
- Diferente intre targuri si alte medii de comunicare
- Stabilirea publicurilor tinta si a obiectivelor
- Stabilirea mesajului unei participari la targuri si expozitii.
- Promovarea pre-eveniment la nivel avansat (publicuri tinta, medii de comunicare folosite, continut).
- Stabilirea Bugetului pentru participarea la targuri si expozitii
- Importanta personalului de la stand la nivel avansat (rol si importanta, structura si interactiunea cu vizitatorii)
- Activitati de Follow-up la nivel avansat
- Tipologia standurilor expozitionale
- Elemente avansate privind amenajarea standului expozitional (Functiile standurilor expozitionale, manifestarea brandului in expozitii, amenajarea 3D a standurilor)
- Elemente avansate privind expunerea ofertei
- Elemente de baza privind utilizarea obiectelor promotionale
- Indicatori de eficienta ai participarii la targuri si expozitii.
- Metode inovative de comunicare in targuri si expozitii (on-line si SMS, MMS si bluetooth)

Cele patru work-shop-uri sunt dedicate stabilirii publicului tinta si a obiectivelor participarii, Promovarii pre-eveniment, Personalului de la stand si Amenajarii standului expozitional. Aceste work-shop-uri sunt rezolvate de catre participanti, cu ajutorul lectorului, in baza situatiei concrete a fiecarei firme pe care o reprezinta.

Pachetul de seminar include:
- Participarea la lucrarile seminarului - Prelegere si 4 Work-shop-uri
- Masa de pranz
- 3 pauze de cafea.
- Suport de curs
- Diploma de participare
- BONUS Cartea Funky Business
- Bonus Boia conform programului de fidelizare PICANT (www.picant.ro).

Inscrierile la Advanced Exhibiting se pot efectua pana pe 01 Septembrie 2008 in baza taxei de participare. Taxa de Participare este 600 RON + TVA / Persoana la care se poate aplica 5% Reducere pentru cel putin 3 persoane de la aceeasi companie.

Informatii complete si inscrieri pe www.marketingforum.ro .

Despre Picant Events SRL

PICANT (www.picant.ro) reprezinta un concept de traininguri de marketing si comunicare bazat pe specializare si eficienta.

Sloganul PICANT – „Knowledge & More” – ilustreaza beneficiile participantilor la trainingurile organizate de PICANT - obtinerea a mai mult decat simple informatii!

Printre Trainingurile PICANT (www.marketingforum.ro ) se numara: Event'or, Brand Promo, Advanced Exhibiting, iSell, Web Wizard, Junior Brand, Insider, Marketer Start si altele.

Persoana de contact
Nicolae NAUMOF
0765216491

mk@marketingforum.ro

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/picant-events-srl/evaluarea-eficientei-participarii-la-targuri-si-expozitii-advanced-exhibiting-12-septembrie