Evaluarea Eficientei Participarii la Targuri si Expozitii - Advanced Exhibiting Training 17 Martie

BUCURESTI - 3 martie 2010

Comunicat tip General in Afaceri

In evaluarea eficientei participarii la targuri si expozitii exista doua categorii de indicatori - Rata de Rentabilitate si Costul mediu pe unitate de beneficiu. Daca rata de rentabilitate este dificil de calculat, costul mediu pe unitate de beneficiu este un indicator deosebit de important si permite compararea eficientei targurilor si expozitiilor cu alte tehnici de comunicare.

Acest subiect, alaturi de alte componente ale unei participari eficiente la targuri si expozitii, vor fi abordate in trainingul Advanced Exhibiting (www.marketingforum.ro) ) din 17 Martie 2010.

Temele abordate in cadrul Advanced Exhibiting sunt:

- Scurta descriere a targurilor ca instrumente de marketing
- Diferente intre targuri si alte medii de comunicare
- Stabilirea publicurilor tinta si a obiectivelor
- Stabilirea mesajului unei participari la targuri si expozitii.
- Promovarea pre-eveniment la nivel avansat (publicuri tinta, medii de comunicare folosite, continut).
- Stabilirea Bugetului pentru participarea la targuri si expozitii
- Importanta personalului de la stand la nivel avansat (rol si importanta, structura si interactiunea cu vizitatorii)
- Activitati de Follow-up la nivel avansat
- Tipologia standurilor expozitionale
- Elemente avansate privind amenajarea standului expozitional (Functiile standurilor expozitionale, manifestarea brandului in expozitii, amenajarea 3D a standurilor)
- Elemente avansate privind expunerea ofertei
- Elemente de baza privind utilizarea obiectelor promotionale
- Indicatori de eficienta ai participarii la targuri si expozitii.

Cele patru work-shop-uri sunt dedicate stabilirii publicului tinta si a obiectivelor participarii, Promovarii pre-eveniment, Personalului de la stand si Amenajarii standului expozitional. Aceste work-shop-uri sunt rezolvate de catre participanti, cu ajutorul lectorului, in baza situatiei concrete a fiecarei firme pe care o reprezinta.

Pachetul de seminar include:
- Participarea la lucrarile seminarului - Prelegere si 4 Work-shop-uri
- Masa de pranz
- 3 pauze de cafea.
- Suport de curs
- Diploma de participare
- BONUS Cartea Funky Business

Inscrierile la Advanced Exhibiting se pot efectua pana pe 12 Martie 2010 in baza taxei de participare.

Taxa de Participare este 350 RON + TVA / Persoana la care se pot aplica Reduceri dupa cum urmeaza:
10% Reducere pentru inscrieri si plati efectuate pana pe 03 Martie 2010.
5% Reducere pentru cel putin 3 persoane de la aceeasi companie.

Informatii complete si inscrieri pe www.marketingforum.ro .

Despre Picant Events SRL

PICANT (www.picant.ro) reprezinta un concept de traininguri de marketing si comunicare bazat pe specializare si eficienta.

Sloganul PICANT – „Knowledge & More” – ilustreaza beneficiile participantilor la trainingurile organizate de PICANT - obtinerea a mai mult decat simple informatii!
Persoana de contact
Nicolae NAUMOF
0765216491
http://www.marketingforum.ro

mk@marketingforum.ro

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/picant-events-srl/evaluarea-eficientei-participarii-la-targuri-si-expozitii-advanced-exhibiting-training-17-martie