Informatiile de Teren in Marketingul Business to Business - 2B Marketing 20 – 21 Mai

BUCURESTI - 27 aprilie 2010

Comunicat tip General in Afaceri

Agentii de vanzari nu au doar rolul de a impinge oferta unei companii in piata. Un alt rol al acestora, deosebit de important, este colectarea de informatii direct de la clienti. Aceste informatii vin uneori si fara a fi cerute, prin discutiile cu clientii.

Un bun manager de marketing intr-o companie care actioneaza pe piata business to business va sti cum sa colecteze, sa centralizeze si, mai ales, sa foloseasca aceste informatii venite direct de la sursa.

Mai multe despre folosirea informatiilor de teren vei afla la 2B Marketing in 20-21 mai.

Trainingul 2B Marketing (www.marketingforum.ro) ofera instrumentele necesare pentru a implementa actiuni de marketing special adaptate mediului de business.

Trainingul 2B Marketing (www.marketingforum.ro) ofera instrumentele necesare pentru a implementa actiuni de marketing special adaptate mediului de business. Este un curs special croit pentru fortele comerciale ale firmelor care vând consumatorilor organizationali. Astfel, prin învatare experientala, pe baza de simulari, vor putea întelege, sa aprecieze si sa ia decizii corecte din punct de vedere marketing, în vederea asigurarii pozitionarii dorite si sustinerii vânzarilor si a cotei de piata.

Tematica 2B Marketing

1. Specificul marketingului B2B
Concepte fundamentale. Relatia dezvoltarea afacerii - marketing - vânzari - comunicare.
Cadrul general: strategia companiei - strategia de împingere spre piata a produselor potrivite catre clientii potriviti, prin canalele potrivite.
Segmentarea în mediul organizational.
Mixul de marketing

2. Dezvoltarea strategiei de marketing B2B
Analiza concurentei. Instrumente operationale de analiza (BCG, modelul lui Porter). Transpunerea analizei în strategii concurentiale.
Analiza consumatorilor organizationali. Instrumente de cercetare, interne si externe. Folosirea datelor.
Dezvoltarea si evolutia produselor: locul în portofoliu, alocarea resurselor, decizii strategice în contexte de schimbare.
Translatarea strategiei în planuri si apoi în actiune. Constructia de proceduri.
Alinierea Marketingului, Vânzarilor si a Canalelor în jurul planului de actiune comerciala. Bazele managementului proiectelor comerciale în mediul industrial.

3. Tactici de succes pentru atragerea clientilor în mediul B2B
Instrumente de succes: managementul listei de contacte; marketing direct; marketing prin evenimente; web: site, SEO, promovare online; materiale de promovare - presa de specialitate; comunicare în sprijinul vânzarilor: brosurile, prezentarile multimedia.
Folosirea informatiilor din teren (vânzari).
Motivarea canalelor.
Sprijinirea marcii ca instrument de încredere.

4. Eficienta marketingului B2B
Instrumente de evaluare.
Monitorizare, analiza si corectii.
Marketing intern.

2B Marketing Este sustinut de Florina PINZARU
Florina PINZARU este un Trainer experimentat si consultant în Comunicare si Marketing. Actualmente este Coordonator comunicare de marketing pentru GDF-Suez si Lector universitar la Facultatea de Comunicare si Relatii Publice, SNSPA Bucuresti. Cadru didactic asociat la ASE Bucuresti.

Pachetul de Participare la 2B Marketing
Pachetul de Training contine:
1 Participarea la Lucrarile Trainingului
2 Suport de curs
3 Diploma de participare
4 Masa de pranz
5 Pauze de cafea
6 Cartea Cum sa scrii scrisori de vanzari care vand

Taxa de participare la 2B Marketing este 1000 RON+TVA/persoana la care se pot aplica reduceri dupa cum urmeaza:
10% Reducere pentru inscrieri si plati efectuate pana pe 03 Mai 2010.
5% Reducere pentru inscrierea a minim 3 persoane de la aceeasi companie. Reducerea este CUMULABILA cu cea pentru inscrieri rapide.

Data Limita pentru Inscrieri si plata taxei de participare este: 17 Mai 2010

Prezentarea completa a trainingului si formularul de inscriere sunt disponibile pe www.marketingforum.ro

Despre Picant Events SRL

PICANT (www.picant.ro) reprezinta un concept de traininguri de marketing si comunicare bazat pe specializare si eficienta.

Sloganul PICANT – „Knowledge & More” – ilustreaza beneficiile participantilor la trainingurile organizate de PICANT - obtinerea a mai mult decat simple informatii!
Nicolae NAUMOF
0765216491
mk@marketingforum.ro