UPC Romania-10 ani de televizune prin cablu in orasele Bals si Caracal

Bals - 21 octombrie 2005

Comunicat tip General in Media / Publicitate

Fisiere atasate:

9962-10-anil-bals.doc



21 octombrie 2005 – UPC România, o companie orientată către clienti


În luna ianuarie 2003, United Pan-Europe Communications (UPC), lider european în domeniul comunicaţiilor în bandă largă, a achiziţionat operatorul de televiziune prin cablu S.C. Aparatură Electronică SELTRON SRL. În urma acestei achiziţii, UPC a devenit principalul furnizor de televiziune prin cablu pentru număr de peste 3.500 de clienţi in Bals si peste 8.000 de clienti in Caracal.

Toate veniturile realizate de către UPC România au fost reinvestite în reţelele de cablu pentru îmbunătăţirea calităţii semnalului, controlul permanent al calităţii, generarea de noi locuri de muncă.
În Bals UPC a investit peste 130.000 euro modernizând peste 100 km de cablu, iar in Caracal s-au investit peste 200.000 euro modernizandu-se peste 150 km de cablu, astfel încât clienţii UPC din cele doua localitati beneficiază de servicii de cea mai bună calitate.

Anul acesta s-au implinit 10 ani de cind primii locuitori ai oraselor Bals si Caracal au putut lua contact cu lumea diversificata a divertismentului , stirilor , sportului si culturii prin intermediul televiziunii prin cablu .

Pentru a sarbatorii acest eveniment UPC a tinut sa fie aproape de clientii sai si sa premieze primii zece abonati ai sai , cei mai vechi si cei mai fideli , oferindu-le cite o umbrela UPC si 10 luni de abonament gratuit .
În scopul deservirii cât mai bune a clienţilor şi totodată pentru a răspunde nevoilor lor din ce în ce mai sofisticate, UPC a demarat proiecte care au vizat optimizarea proceselor interne (unificarea procedurilor, informatizarea proceselor interne etc), precum şi îmbunătăţirea serviciilor către clienţi: modernizarea centrelor de relaţii cu clienţii, îmbunătăţirea timpului de acordare a service-ului, creşterea calităţii imaginii, pregătirea angajaţilor pentru creşterea continuă a calificării acestora.
Misiunea companiei UPC este de a pune clienţii în centrul tuturor acţiunilor sale, oferind servicii de cea mai bună calitate şi implicându-se activ în viaţa socială a comunităţii din care face parte. În egală măsură, UPC consideră importantă implicarea activă în viaţa comunităţilor în care îşi desfăşoară activitatea, oferind sprijin proiectelor sociale locale. Pentru UPC este important să fie un „bun cetăţean” local şi să contribuie la bunul mers şi dezvoltarea comunităţilor din care face parte.

Informaţii suplimentare despre UPC

UPC România furnizează servicii de televiziune prin cablu în peste 40 de localităţi. Statisticile operaţionale ale UPC România arată că la data de 30 iunie 2005, UPC România avea reţele construite ce pot deservi 556.900 de locuinţe aflate sub cablu şi furnizează servicii unui număr de peste 390.000 de clienţi. UPC România este o filială a Liberty Global, Inc. (NASDAQ: LBTYA, LBTYB).

Liberty Global, Inc.
Liberty Global deţine acţiuni în companii de comunicaţii, distribuţie de programe şi conţinut media ce au operaţiuni în afara Statelor Unite ale Americii, în special în Europa, Asia şi America Latină. Prin filialele sale, Liberty Global este unul dintre cei mai mari operatori de televiziune prin cablu din afara Statelor Unite ale Americii. Statisticile operaţionale ale Liberty Global la data de 30 iunie 2005 arată că reţelele sale de comunicaţii pot deservi aproximativ 23,5 milioane de locuinţe aflate sub cablu (homes passed) şi furnizează servicii unui număr de peste 14,9 milioane de clienţi, dintre care 10,7 milioane de clienţi la serviciile de televiziune prin cablu, 1,8 milioane abonaţi la serviciile de telefonie şi 2,5 milioane clienţi de Internet.




Despre Primaria Bals




primaria@bals.ro
primaria@bals.ro