"Spor de zambet" pentru o comunicare profesionista

Ploiesti - 2 iulie 2004

Comunicat tip General in Administratie Publica

Primarul municipiului Ploieşti, dl. Emil Calotă va pune în aplicare decizia de evaluare a funcţionarilor publici în ceea ce priveste comunicarea în relaţia cu publicul si capacitatea acestora de a dialoga şi soluţiona prompt problemele cetăţeanului.

Începând cu data de 05 iulie 2004 o comisie de specialitate din cadrul Primăriei va identifica la nivelul fiecărei direcţii 3-4 funcţionari publici capabili să comunice profesionist cu cetăţenii.

Aceştia vor deţine la nivelul direcţiei de care aparţin atribuţia de a oferi consultanţă şi de a răspunde operativ problemelor semnalate de ploieşteni. În acest sens, funcţionarii publici desemnaţi să deruleze activitatea de relaţie cu publicul vor recepta zilnic între orele 08.00-16.00 sugestiile sau reclamaţiile cetăţenilor.

Pentru a motiva funcţionarii publici Primarul Emil Calotă a hotărât ca personalul selecţionat pentru comunicarea cu cetăţenii să beneficieze de un spor salarial – « spor de zâmbet ». Astfel, personalul municipalităţii va deveni mai flexibil şi mai deschis în relaţia cu publicul.

Totodată, în ideea de a întări capacitatea de comunicare şi soluţionare rapidă a problemelor cetăţenilor, Primarul Emil Calotă a decis să susţină audienţe săptămânal, în ziua de joi, între orele 08.00-18.00.

Despre Primaria Municipiului Ploiesti

Biroul Comunicare Promovare
PRIMĂRIA MUNICIPIULUI PLOIEŞTI
B-dul Republicii nr. 2
2000 – PLOIEŞTI
Tel.:0244 / 592.255
Fax:0244 / 513.829

alinafm@ploiesti.ro;roxana@ploiesti.ro

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/primaria-municipiului-ploiesti/spor-de-zambet-pentru-o-comunicare-profesionista