Curs deschis: SHOPPER MARKETING cu Mona Opran (Saatchi & Saatchi X). 13 mai

BUCURESTI - 24 aprilie 2008

Comunicat tip General in Afaceri

Mona Opran: 'A comunica relevant si special la punctul de vanzare nu mai este un lux ci o necesitate pentru ca diferentierea brandului trebuie dusa pana la capat, pana la punctul cheie si anume vanzarea.

Ca vanzarea sa mearga mai bine trebuie sa ne cunoastem consumatorii, cumparatorii, contextul in care are loc vanzarea, sa cunostem interesele magazinului si interesele noastre. Brand managerii, proprietarii de magazin sau purtatorii de cuvant ai unui brand trebuie sa stie toate tehnicile posibile prin care un brand este scos in evidenta in fata consumatorilor, pentru a invinge in batalia cu portofelul sau cosul de cumparaturi.

Acest curs va v-a dezvalui in primul rand tehnici de analiza a cumparatorilor – cine ma cumpara, de ce ma cumpara? Chiar daca suna ca si cand ar fi lucruri pe care le stie toata lumea ..., problema este cum sa le folosim mai bine ca sa scoatem maximum de investitie din ele.”
Pe www.qualians.com puteti vedea o scurta PREZENTARE VIDEO a cursului.

Cursul SHOPPER MARKETING se adreseaza celor care doresc sa inteleaga conceptul de Shopper Marketing si sa il identifice ca si solutie la problemele si oportunitatile de Trade Marketing, Retail Marketing sau In-store Communication.

Este bine ca persoanele care participa la acest curs sa fi fost expuse experientei de comunicare la punctul de vazare, fie din perspectiva retailerului, a producatorului sau a publicitarului.

Agenda:
• Cunoasterea shopperului si shopping cycle,
• Intelegerea shopperului si a barierelor de cumparare,
• Intelegerea magazinului prin ochii shopperului,
• Intersectarea intereselor retailer – producator – shopper,
• Studii de caz din afara si din Romania.

***

Data: 13 mai (9.00-17.00)
Locatia: Novotel Bucarest City Centre
Tarif: 369 Euro/participant

***

MONA OPRAN, Managing Director Saatchi&SaatchiX Romania are o experienta de peste 10 ani in publicitate BTL. Dupa ce a condus departamentul de BTL al D’Arcy Romania (IMP) si a coordonat proiecte in 4 tari din Balcani a acceptat in 2004 provocarea de a crea un departament de BTL in Saatchi & Saatchi. In ianuarie 2006 a convins reteaua Saatchi & Saatchi X ca Romania este o tara cu multe oportunitati si investitia in Shopper Marketing nu va ramane nefructificata. Departamentul de BTL a devenit companie parte din grup, parte din reteaua Saatchi & Saatchi X.


***

Alte cursuri Qualians in categoria Marketing, Branding & Communication:

BRAND EQUITY IN BRANDING SERVICES cu Aneta Bogdan (Brandient), 16 mai

UNCONVENTIONAL ADVERTISING cu Bogdan Naumovici (Leo Burnett), 19 mai

MEDIA COMMUNICATION FOR ADVERTISERS cu Maria Tudor (Zenith Media), 26 mai

ADVERTISING ADVANCED cu Bogdan Naumovici (Leo Burnett), 5-6 iunie

BRAND EQUITY IN BRANDING PRODUCTS cu Aneta Bogdan (Brandient), 10 iunie

COMMUNICATION FOR MANAGERS cu Sorana Savu & Andrei Savu (Premium Communication), 17 iunie

Despre Qualians

Va invitam sa consultati calendarul cursurilor deschise Qualians din semestrul I 2008:


Categoria MANAGEMENT & LEADERSHIP:
• Communication Skills in 22 mai si 4 iunie cu Dorin Dancu (TMI)
• Time Manager in 19 mai si 7 iulie cu Ciprian Teleman (TMI)
• Business Presentations in 10-11 aprilie cu Florin Enache (TMI)
• Practical Leadership in 5-6 iunie cu Dorin Dancu (TMI)
• Advanced Business Presentations in 22 aprilie cu Octavian Pantis (TMI)
• Coaching Skills in 9 iunie cu Octavian Pantis (TMI)
• Emotional Intelligence in 12 mai si 23 mai cu George Avram (TMI)
• Project Management in 15-16 mai si 27-28 mai cu Florin Enache (TMI)
• Stress Management in 20 mai cu Ciprian Teleman (TMI)
• Change Management in 26 mai cu Florin Enache (TMI)
• Innovation & Creative Thinking in 11 iunie cu Florin Enache (TMI)


Categoria MARKETING, BRANDING & COMMUNICATION:
• Shopper Marketing in 13 mai cu Mona Opran (Saatchi & Saatchi X)
• Brand Equity in Branding Services in 16 mai cu Aneta Bogdan (Brandient)
• Unconventional Advertising in 19 mai cu Bogdan Naumovici (Leo Burnett)
• Media Communication for Advertisers in 26 mai cu Maria Tudor (Zenith Media)
• Advertising - advanced in 5-6 iunie cu Bogdan Naumovici (Leo Burnett)
• Brand Equity in Branding Products in 10 iunie cu Aneta Bogdan (Brandient)
• Communication for Managers in 17 iunie cu Sorana Savu & Andrei Savu (Premium Communication)


Categoria HUMAN RESOURCES:
• Performance Management in 7 aprilie cu Ruxandra Stoian si Csaba Gergely (PricewaterhouseCoopers)
• Train the Trainers in 8-9 mai, 12-13 iunie si 9-10 iulie cu Octavian Pantis (TMI)
• Compensation and Benefits in 14 aprilie cu Ruxandra Stoian (PricewaterhouseCoopers)
• Training & Development in 14 mai cu Csaba Gergely (PricewaterhouseCoopers)


Categoria SALES & NEGOTIATION:
• Key Account Development in 12-13 mai cu Cornel Costea (TACK Training International)
• Profitable Negotiating in 12-13 iunie cu Cornel Costea (TACK Training International)
• Power Sales in 16 iunie cu Cornel Costea (TACK Training International)


Categoria CUSTOMER SERVICE:
• Customer Service in 10 iunie cu Bogdan Grosu (Telephone Doctor)
• Communication over the telephone (la cerere) cu Bogdan Grosu (Telephone Doctor)


Categoria FINANCE & TAX:
• Finance for non-finance (la cerere) cu Sebastian Mocanu (Ernst & Young)
• Tax. Practice & Novelties (la cerere) cu Gabriel Biris (BirisGoran)


Categoria DEFENSIVE DRIVING
• Defensive & advanced driving techniques (la cerere) cu Edwin Keleti & George Grigorescu


Categoria PARENTING:
• Parenting kids 0 - 7 years old (la cerere) cu Otilia Secara
• Parenting youngsters 8 - 18 years old (la cerere) cu Otilia Secara



Contact:
Anca Leonte
Project Coordinator
Telefon: 031 105 31 31
Fax: 031 105 31 34
e-mail: office@qualians.com
web: www.qualians.com

office@qualians.com

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/qualians/curs-deschis-shopper-marketing-cu-mona-opran-saatchi-saatchi-x-13-mai